هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان در آستانه پنجمین برد پیاپی در لیگ/ مشهدی‌ها در صدد فرار از قعر جدول

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 2 دیدار به پایان می رسد.

پیکان - سپاهان؛ ساعت 17:30

تیم فوتبال پیکان با 41 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. این تیم قصد دارد با برتری برابر زردپوشان اصفهانی همچنان در کورس رقابت با مدعیان کسب سهمیه آسیایی بماند.

به هر حال پیکان رقابت تنگاتنگی به همراه 3 تیم دیگر برای کسب سهمیه آسیایی دارد و به امتیازات بازی های باقی مانده نیاز مبرم دارد تا سهمیه رقابت های آسیایی را بدست آورد.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و با 27 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند.

تیم سپاهان با هدایت ابراهیم زاده قصد دارد در بازی های باقی مانده لیگ برتر نتایج مناسبی بگیرد تا لیگ را با رتبه خوبی به پایان برساند.

فولاد خوزستان - پدیده؛ ساعت 19

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت پورموسوی توانسته تا به اینجای رقابت ها 9 برد ،11 مساوی، 5 باخت ،26 گل زده و 25 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند .

فولادی ها همچنین با 38 امتیاز رده هفتم جدول را از آن خود کنند .

شاگردان پورموسوی در دیدار مقابل سایپا با نتیجه 2 بر صفر در هفته بیست و پنجم بازی را واگذار کردند و این تیم بدون شک برای ارتقاء در جدول به برد مقابل پدیده نیاز دارد .

فولادی ها در صورت کسب 3 امتیاز مقابل پدیده می توانند تا سه پله جایگاه خود را ارتقاء دهند و در نهایت این تیم در صورت باخت یا تساوی نیز در جایگاه خود در جدول ثابت می ماند .

در طرف مقابل تیم فوتبال پدیده با هدایت مهاجری توانسته تا به اینجای رقابت ها 8 برد ،8 مساوی،9 باخت ،30 گل زده و 30 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند .

شاگردان مهاجری همچنین با کسب 26 امتیاز رده دوازدهم جدول رقابت ها را از آن خود کردند .

پدیده ای ها با برد یک بر صفر مقابل سپید رود رشت در هفته بیست و پنجم رقابت ها به دنبال این هستند تا سه امتیاز دیگر را کسب کنند بتوانند تا 2 پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

بازیکنان تیم فوتبال پدیده در صورت باخت برابر فولاد در هفته بیست و ششم رقابت ها تا 2 پله در جدول سقوط خواهد کرد .

انتهای پیام/

دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار