کولیوند مطرح کرد:

انجام بیش از ۱۶۶هزار ماموریت بوسیله اورژانس در ایام نوروز

سرپرست اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه بیش از ۱۶۶ هزار ۱۰۰ ماموریت بوسیله اورژانس انجام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گزارشی در خصوص عملگرد اورژانس در ایام نوروز اظهار کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه بیش از ۱۶۶ هزار ۱۰۰ ماموریت بوسیله اورژانس انجام شده که ۳۶ هزار و ۹۰۰ مورد مربوط به حوادث ترافیکی است و ۳۱ هزار و ۶۲۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
وی با اشاره به اینکه ۲۸۹ مصدوم بوسیله ۱۷۱ پرواز اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند اظهار کرد: که ۶۵ درصد از مصدومان اعزام شده در اتاق های عمل تحت جراحی قرار گرفته اند .
کولیوند عنوان کرد: در ایام تعطیلات ۲۶ هزار و ۲۰۰ عمل اورژانسی انجام شده و یک میلیون و ۸۶۰ هزار نفر از مردم به اورژانس دانشگاه‌های سراسر کشور مراجعه و از این تعداد ۶۶ هزار نفر بستری شده‌اند.
وی گفت: یک میلیون و ۳۲۰ هزار تن مواد فاسد معدوم و ۱۹۲۶ واحد پلمپ همچنین ۹۱۲۵ واحد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه در روزهای ۲۷ اسفند و همچنین ۴ و ۱۰ فروردین بیشترین حوادث در سطح کشور اتفاق افتاده است گفت: از رانندگان درخواست دارم اگر قرص‌های کاهنده سطح هوشیاری را مصرف کردند رانندگی نکرده و همچنین اگر افراد قرص خاصی مصرف می‌کنند آن را در دسترس قرار دهند.
انتهای پیام/

عملکرد اورژانس در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار