رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد:

حمایت از تولیدات داخلی سرلوحه برنامه های شهرداری همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حمایت از تولیدات داخلی سرلوحه برنامه های شهرداری همدان باشدها و اقدامات شهرداری همدان قرار گیرد.     

حمایت از تولیدات داخلی سرلوحه برنامه های شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم مولوی رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: شهرداری در حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی، اولویت را تولیدات استان قرار دهد.

وی با تشکر از زحمات و تلاش اعضای شورا و مجموعه شهرداری همدان در یک‌سال گذشته اضافه کرد: امروز رضایتمندی که از عملکرد مدیریت شهری در اذهان عمومی و مسؤولان مشاهده می‌شود حاصل درایت، سیاست‌گذاری‌های اعضای شورا و زحمات مجموعه شهرداری است.

مولوی عملکرد خدمات ستاد سفر شهرداری همدان را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان، مسافران نوروزی و مدیریت ارشد استان نشان‌دهنده این است که زحمات مجموعه شورا و شهرداری بی نتیجه نبوده، هر چند اقدامات به دلیل محدودیت منابع مالی در حد مطلوب نظر نبود اما کارهای صورت گرفته قابل قبول است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در نخستین جلسه صحن شورا در سال جدید یک‌بار دیگر با خداوند متعال و مردم شریف همدان عهد می‌بندیم که در راستای رضای خداوند منان و خدمت‌رسانی به مردم دارالمؤمنین و توسعه و آبادانی شهر گام برداریم.

وی همچنین به تأکید رهبر انقلاب در نام‌گذاری سال جاری اظهار کرد: انتظار می‌رود شهرداری همدان، حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قراردهد و در راستای تحقق فرمایشات معظم اله سازمان‌ها و مناطق چهارگانه شهرداری از کالاهای ایرانی به ویژه تولیدات استان استفاده کنند.

مولوی تأکید کرد: باید با همدلی و انسجام در راستای توسعه شهر و ایجاد محیطی شاداب تلاش کرد و در سال جدید بر مبنای برنامه‌های پیشنهادی و مصوبات و سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته تلاش کنیم تا با تحقق بودجه سال 97 بتوانیم برنامه‌ها را در حد مطلوب پیش ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین به جمع‌آوری دست‌فروشان گنجنامه و باباطاهر اشاره کرد و گفت: پاک‌سازی گنجنامه اقدام انقلابی بود که توسط دستگاه مسؤول در نظام صورت گرفت؛ چراکه این اقدام با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری و فرمانداری انجام شد و این کار در طی 20 سال گذشته بی نظیر بوده است.

انتهای پیام/د.ا

شهرداری از کالای ایرانی حمایت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار