مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان:

استقرار بیش از یک هزار و 700 آتش نشان در اقامتگاه گردشگری باغ فدک اصفهان در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز یک هزار و 707 نیروی آتش‌نشان در اقامتگاه گردشگری باغ فدک مراقب ایمنی و سلامت مسافران بودند.

بهزاد بزرگزاد به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه در ایام نوروز ۲۹ هزار و ۷۹۷ تخته چادر در اقامتگاه گردشگری باغ فدک برپا شد، اظهارکرد: با هوشیاری ماموران آتش‌نشانی و استفاده از دستگاه‌های حرارت‌سنج تعداد دو هزار و ۲۶۱ سیلندر گاز از این چادرها خارج شد.

وی تاکید کرد: خروج به موقع سیلندرها از چادر مسافران اسکان یافته در اقامتگاه گردشگری باغ فدک اقدام بسیار بزرگی بود، زیرا هر کدام از این سیلندرها می‌توانست حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۷ تعداد سه حریق جزیی و ۲۲ حادثه در باغ فدک اتفاق افتاد، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع جان بر کفان سازمان آتش‌نشانی این وقایع هیچ گونه خسارت جانی در بر نداشت و خسارت‌های مالی آنها نیز جزیی بود.

بزرگزاد از استقرار تعداد ۳۲ دستگاه خودرو آتش نشان در باغ فدک طی ایام نوروز خبر داد و افزود: در سطح شهر اصفهان نیز تعداد ۱۷۸ خودرو آتش نشانی مستقر و ۴۴۳ نفر از نیروهای این سازمان نیز آماده‌باش بودند.

وی با اعلام وقوع ۲۲۸ حریق و ۲۵۵ حادثه در سطح شهر اصفهان در نوروز ۹۷ تصریح کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی ۲۵۹ نفر از این حوادث نجات پیدا کردند.

مسئول کارگروه ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به آموزش‌ها و تذکرات نیروهای آتش نشان مستقر در کوه صفه به مسافران و شهروندان خوشبختانه هیچ حادثه ای در این تفرجگاه طی ایام نوروز رخ نداد.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد نیروهای آتش نشانی اصفهان در ایام نوروز

برچسب ها: آتش نشانی ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بتول علي ابادى
۱۸:۱۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
٢٢٨ مورد حريق ٢٥٥ حادثه در ايام نوروز در اصفهان خدا چقدر كمك كرد؟ مردم اصفهان چقدر بايد شكرگزار باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
دستشان درد نكند خدا باين زحمت كشأن أصفهاني اجر خواهد داد ولى اين ارقام و إعدادى كه در اين خبر نوشته شده اشتباه بنظر ميرسد حتما بازرسى بفرماييد اينهمه نيرو اينهمه ماشين در يكى از تفريح گاه شهر ؟
Iran (Islamic Republic of)
غلام خير انديش
۲۰:۵۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
٢٩٧٩٧ تخته چادر و ٢٢٦١ سيلندر گاز پذيرفتنى است ولي ١٧٠٧ نفر اتش نشان و ٣٢ دستگاه اتوموبيل اتش نشاني در عقل نمي گنجد. مگر كل پرسنل اتش نشانى اصفهان و تعداد اتوموبيل هاي اتش نشانى اين كلان شهر چقدر است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ( غير اصفهانى )
۲۰:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
فقط سرانگشتى حساب كنيم اين دقت و وظيفه اتش نشاني براي شهردارى اصفهان چقدر هزينه داشت ؟