عربستان بازهم برای لژیونرسازی به اروپایی ها پول داد!

ستار 29 ساله تیم ملی عربستان با عقد قراردادی به باشگاه بوتوسانی پیوست تا حضور لژیونرهای پولی این کشور در اروپا ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که مسئولان تیم سعودی برای حضوری پرقدرت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، تلاش کردند تا بازیکنان اصلی تیمشان را به باشگاهای اروپایی و لالیگایی قرض دهند و آنها بتوانند آماده حضور در جام جهانی شوند.

ملی پوشان سعودی که با هزینه فدراسیون عربستان برای آمادگی بهتر عازم باشگاه های اروپایی شده بودند، هرچند پس از گذشت دو ماه حتی یک بازی هم برای تیمشان انجام ندادند اما این روند کماکان برای سعودی ها ادامه دارد و پس از حضور 3 هفته ای محمد السهلاوی، مهاجم تیم ملی عربستان و باشگاه النصر در اردوی تیم منچستریونایتد انگلیس، حالا نایف هزازی، مهاجم 29 ساله سابق تیم های الاتحاد و النصر با عقد قراردادی یک و نیم ساله به باشگاه بوتوسانی رومانی پیوست.

بر همین اساس، ترکی آل شیخ، وزیر ورزش عربستان با تایید این موضوع در صغحه شخصی اش نوشت: با باشگاه بوتوسانی رومانی به توافق رسیدیم تا هزازی با قراردادی یک و نیم ساله به این تیم برود و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشد.

حضور لژیونرهای پولی عربستان در اروپا تمامی ندارد+ عکس

گفتنی است، چند ماه قبل هم 9 بازیکن عربستان به نام های نوح الموسی (رئال وایادولید)، جابر مصطفی (ویارئال B) ، علی النمر (نومانسیا)، یحیی الشهری (لگانس) ، سالم الدوساری (ویارئال) ، عبدالمجید السلیهم (رایو وایکانو) ، فهد المولد (لوانته) ، مروان عثمان (لگانس B) ، عبدالله الحمدان (‌اسپورتینگ خیخون) به تیم های اسپانیایی پیوستند و مختار علی هم راهی تیم ویتسه هلند شد.

انتهای پیام/

هزازی به لیگ رومانی پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار