دیدار نخست وزیر پاکستان با «اشرف غنی» در کابل

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از «شاهد خاقان عباسی»، صدر اعظم پاکستان که به دعوت رسمی دولت افغانستان در رأس هیاتی عالیرتبه به کابل آمده است، در ارگ ریاست جمهوری استقبال کرد. 

دیدار نخست وزیر پاکستان با «اشرف غنی» در کابلبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از «شاهد خاقان عباسی»، صدر اعظم پاکستان که به دعوت رسمی دولت افغانستان در رأس هیاتی عالیرتبه به کابل آمده است، در ارگ ریاست جمهوری استقبال کرد. 

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان در خبرنامه ای اعلام کرد که سران دو کشور روی موضوعات مختلف مورد علاقه بحث و گفتگوی همه جانبه خواهند داشت.

پیش از این، شاه حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده بود که مساله صلح با طالبان موضوع اصلی سفر نخست وزیر پاکستان به کابل است.

وی گفته بود: «موضوعات اساسی در این سفر در رابطه با همکاری در بخش صلح و همچنین مبارزه علیه گروه‎های تروریستی است؛ گذشته از آن در مورد همکاری های منطقه ای هم با پاکستان صحبت داریم، مهم تر از همه اینکه ما می‎خواهیم با صحبت دولت با دولت مشکلاتی‎که میان دو کشور وجود دارد، بر طرف شود.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.