احتمال عدم کاندیداتوری «اشرف غنی» در انتخابات آینده ریاست جمهوری

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است در سال آینده میلادی برگزار شود برخی منابع از احتمال عدم نامزدی رئیس جمهوری کنونی این کشور در این انتخابات به دلیل شرایط بد جسمانی خبر می‌دهند.

احتمال عدم کاندیداتوری «اشرف غنی» در انتخابات آینده ریاست جمهوریبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است در سال آینده میلادی برگزار شود برخی منابع از احتمال عدم نامزدی رئیس جمهوری کنونی این کشور در این انتخابات به دلیل شرایط بد جسمانی خبر می‌دهند.

خبرنگار سابق «بی.بی.سی» در افغانستان به نقل از برخی منابع اظهار داشت «رولا غنی» بانوی اول افغانستان مخالف نامزدی «اشرف غنی» رئیس جمهور این کشور در دور بعدی انتخابات است.

براساس این گزارش، فشار کار سبب وخامت بیشتر وضعیت سلامتی غنی شده تا حدی که رئیس جمهور افغانستان اخیرا مجبور شده تا چند دیدار خارجی را لغو کند.

پیش از این نیز برخی منابع خبری از تشدید بیماری اشرف غنی خبر داده بودند و حتی در سال 94 نیز بحث تشدید بیماری غنی و حتی احتمال فوت وی در صدر اخبار افغانستان قرار گرفت.

در ادامه این توئیت آمده که با این حال تیم حامی غنی خواستار نامزدی مجدد وی در انتخابات آتی نیز هستند.

به نوشته تسنیم، بحث بیماری غنی و حتی فوت وی از زمانی شدت گرفت که «عبدالرب رسول سیاف» رئیس شورای حراست و ثبات افغانستان در مراسمی اظهار داشت که در صورت وقوع اتفاقی برای رئیس‌ جمهور، این کشور با خلاء قدرت روبرو خواهد شد.

گفتنی است که مقامات افغان تاکنون به این خبر واکنش نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار