سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

سال گذشته بیش از ۴۴ هزار ورزشکار بیمه ورزشی شدند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ هزار و ۶۱۵ ورزشکار این استان در رشته‌های مختلف زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

محمودرضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این آمار در همسنجی با مدت مشابه پارسال با ۳۹ هزار و ۶۶ نفر بیمه شده افزون بر ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: هر تعداد بیمه شده زیر پوشش هیات‌های ورزشی سیستان و بلوچستان افزایش یابد زمینه برای جلب نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این استان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به درخشش هیات ووشو سیستان و بلوچستان در میادین ملی و بین المللی گفت: ورزشکاران این هیات با تحول عظیم ایجاد شده هم اینک در عرصه رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی برای این استان افتخار آفرین هستند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که رشته ورزشی ووشو یکی از رشته‌های هدف سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود باید کمک کرد تا استعداد‌های این رشته در استان شناسایی و پرورش داده شوند.
امیاری با قدردانی از مسئولان هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این هیات به عنوان یکی از ۱۰ هیات برتر استان در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی گام‌های ارزنده‌ای را برداشته است.
وی با اشاره به کسب رتبه دوم ورزش همگانی کشور توسط فعالان این عرصه در سیستان و بلوچستان گفت: پارسال هزار و ۷۰۰ برنامه توسعه ورزش همگانی در این استان انجام شده است.

انتهای پیام/گ

بیمه ورزشکاران سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار