رعایت استاندارد و افزایش نظارت بر کیفیت کالای داخلی

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: درسال حمایت از کالای ایرانی توجه و نظارت به رعایت استانداردها و افزایش کیفیت در تولید داخلی بعنوان یکی از مهمترین اولویت های این اداره کل قرار می گیرد.

هاشم علایی ، مدیرکل استاندارد استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: با توجه به نامگذاری سال به ' حمایت از کالای ایرانی 'از سوی مقام معظم رهبری ، نقش استاندارد در این زمینه بسیار پررنگ و حساس می باشد.

وی بیان کرد: با توجه به نقش مهم دانشگاهیان، اساتید وکارشناسان درحمایت از کالای ایرانی، این اداره کل امسال در تلاش است تعامل بیشتری را در این زمینه با دانشگاه‌ها داشته باشد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل افزود: در سال گذشته پنج تفاهمنامه علمی وپژوهشی با داشگاهها امضا شده و امسال تلاش خواهد شد که در این زمینه کارها گام های مثبتی برداشته شود.
علایی تصریح کرد: اداره کل استاندارد درسال « حمایت از کالای ایرانی» در جهت بالا بردن کیفیت و استانداردهای لازم در تولید داخلی تلاش خواهد کرد و این موضوع را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد و در این راستا برای آموزش و ترویج استفاده از تولیدات استاندارد در جامعه از روش‌های مختلفی بهره خواهد برد.

وی همچنین به عملکرد این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در این ایام از یک هزار و 200مرکز عرضه و فروش کالای اساسی و پرمصرف در استان اردبیل بازرسی شد.

انتهای پیام/ع

حمایت از کالای ایرانی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.