نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:رسانه ها با واقع گرایی در اطلاع رسانی در حوزه اقتصادی منطقه آزاد اروند نقش موثری در توسعه این منطقه دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:سازمان منطقه آزاد اروند در راستای اشتغال پایدار از ظرفیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران برای تحقق این مهم به کمک ما بیایند.

وی ، ایجاد زیرساخت های حوزه رسانه ای را از برنامه های امسال این منطقه عنوان کرد و افزود: در سال جاری به دنبال ساماندهی خبرنگاران و رسانه ها در منطقه آزاد اروند هستیم و امید است بتوانیم برنامه ای مدون در این زمینه به اجرا بگذاریم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:امروز رسانه ها در معرفی، جذب سرمایه گذار و گردشگر برای مناطق آزاد نقشی اساسی دارند و می توانند با معرفی درست پتانسیل های منطقه سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در این منطقه نمایند.

زمانی از تمایل منطقه آزاد اروند در راه اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه علمی کاربردی این منطقه خبر داد و افزود:در سال جاری تلاش می کنیک رشته خبرنگاری را به رشته های این دانشگاه اضافه نماییم تا خبرنگاران آبادان و خرمشهر به راحتی بتوانند در این رشته تحصیل نمایند.

انتهای پیام/د

ساماندهی خبرنگاران و رسانه ها در منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.