باشگاه استقلال در انتظار حکم مجتبی جباری

حکم پرونده شکایت جباری از باشگاه استقلال تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال در حال نهایی شدن است و حکم این بازیکن تا پایان هفته جاری مشخص می شود به این ترتیب شنیده می شود قرار است مجتبی جباری پس از اعلام حکم درباره با اتفاقات ماه های گذشته به صورت شفاف تر صحبت کند.

گفتنی است جباری در این فصل از رقابت های لیگ برتر با سر و صدای زیادی توسط علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال به این تیم بازگشت اما قرارداد او پس از مدتی به صورت یک طرفه توسط مسئولان باشگاه استقلال فسخ شد که همین امر باعث شکایت جباری از این باشگاه به کمیته تععین وضعیت بازیکنان شد .

دروازه بان استقلال در راه اروپا!

 حسین حسینی، دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال با عملکرد خود توانست در بسیاری از بازی‌های حساس به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم به میدان برود بر همین اساس شنید می شود او از یکی از تیم‌های اروپایی پیشنهاد خوبی دارد و احتمال دارد حسینی در نقل و انتقالات تابستانی از جمع آبی‌ها جدا شودـ

رونمايى از بليت دیدار امروز استقلال و الهلال

باشگاه استقلال در انتظار حکم مجتبی جباری

١٠ غايب اصلى تيم هاى استقلال و الهلال

عبدالله المعیوف، سلمان الفرج، عبدالله عطیف و علی البلیهی چهار بازیکنی هستند که در بازی امروز الهلال عربستان مقابل استقلال ایران حضور ندارند.

امید ابراهیمی، روزبه چشمی، مجید حسینی، مهدی قائدی، لئوناردو پادوانی و محسن کریمی ٦ غايب قطعى آبى پوشان مقابل الهلال عربستان هستند.

قيمت بليت ديدار الهلال - استقلال

وى آی پی: ۳۴۰ هزار تومان
عادى: ۳۴ هزار تومان

زمان بازگشت استقلالى ها به تهران

كاروان تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری دیدار امشب مقابل الهلال عربستان ساعت ۱۰ صبح فردا به ایران برمی‌گردند.

تيم فوتبال استقلال امشب در كويت به مصاف تيم الهلال عربستان مى رود.

شفر به سعودی‌ها مشکوک شد

سامى الجابر رئیس جدید الهلال پس از حضور در راس این باشگاه اعلام کرد 5 بازیکن خارجی تیم اخراج هستند. این مسئله در آستانه بازی با استقلال، برای شفر معما شده است.

سرمربى تيم فوتبال استقلال مشکوک شده که جابر تنها برای رد گم کردن چنین حرفی زده است و در بازی مقابل آنها از بازیکنان خارجی شان استفاده می کند.

 

حضور استقلالى ها در جلسه فنى

طبق صلاح ديد شفر ،بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز پس از صرف ناهار ساعت ١٥:٣٠ به وقت محلى در نشست فنى حاضر مى شوند تا حريف آسيايى خود را مورد آناليز قرار دهند .همچنين شاگردان شفر ساعت ١٦:٣٠ به سمت ورزشگاه الكويت حركت خواهند كرد.

ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و الهلال عربستان امشب ساعت ٢٠:١٥ برگزار مى شود.

3 بازيكن در سبد خريد شفر

شنيده می شود مديران باشگاه استقلال به دنبال جذب علی قلی زاده هستند و حتی به باشگاه سایپا هم پیشنهاد داده اند تا این بازیکن را جذب کنند. همچنين آبى پوشان جذب مرتضى تبريزى و بابايى از تيم گسترش فولاد را نيز در دستور كار قرار داده اند.

دروازه بان و كاپيتان استقلال مقابل الهلال

مهدی رحمتی گلر و کاپیتان تيم فوتبال استقلال در بازی با الهلال خواهد بود.

اين ديدار امشب ساعت ٢٠:١٥ در كويت برگزار مى شود

بارش باران و باد شدید از روز گذشته در کویت

بارش باران و وزش باد در ديدار استقلال و الهلال از سر گرفته شده و اين شرایط جوی در روز مسابقه نیز ادامه پیدا کرده است و طبق پیش بینی هواشناسی کویت، در زمان مسابقه استقلال و الهلال بارش باران و وزش شديد باد به صورت پراكنده ادامه خواهد داشت.

باشگاه الهلال عربستان از پوستر ديدار با استقلال رونمايى كرد

باشگاه استقلال در انتظار حکم مجتبی جباری

آغاز فعاليت استقلالى ها در نقل و انتقالات

براساس اعلام مسئولان باشگاه استقلال این باشگاه به صورت رسمی بعد از پایان فینال جام حذفی با خونه‌به‌خونه بابل فعالیت در فصل نقل و انتقالات را آغاز خواهد کرد.

فينال جام حذفى در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود و آبی‌پوشان از ۱۴ اردیبهشت با بازیکنانی که در لیست شفر قرار دارند مذاکره خواهند کرد.

همچنین قرارداد بازیکنانی هم که با استقلال به توافق رسیده‌اند تمدید خواهد شد.

از طرفى استقلالى ها مذاكراتى را نيز با برخى از بازيكنان جديد براى فصل آينده تا به امروز داشته اند

محروميت در انتظار ٤ شاگرد شفر

فرشید اسماعیلی در بازی برگشت برابر العین کارت زرد دریافت کرد و بنابراین در صورتی که در بازی امشب برابر الهلال کارت زرد دریافت کند از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی محروم می شود.

اسماعیلی در کنار مهدی رحمتی، پژمان منتظری و مجید حسینی 3 بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی امشب بازی بعدی استقلال را از دست خواهند داد.

میرزایی گزارشگر بازی استقلال - الهلال

مزدك ميرزايى گزارشگر بازى استقلال و الهلال عربستان در شبکه ورزش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار