خداحافظی مدافع الهلال پس از دیدار با استقلال

اوساما هوساوی پس از پایان دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان از بفوتبال خداحافطی می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، درحالی تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در کویت به مصاف هم می روند که شاگردان شفر با 10 امتیاز صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند و رئیس ها ( لقب الهلال ) با 2 امتیاز قعرنشین هستند، البته نماینده سعودی ها تیم ضعیفی محسوب نمی شود و این تیم موفق شد در چارچوب هفته آخر لیگ عربستان با هت تریک عمر خریبین ( بازیکن سال آسیا ) و تک گل اشرف بنشارکی، 4 بر یک مقابل الفتح پیروز شوند و قهرمانی خود را در لیگ عربستان را جشن بگیرند.

این مسابقه که از ساعت 20:15 آغاز می شود، آخرین بازی اوساما هوساوی، مدافع عربستانی الهلال است که پس از دیدار تیم های آبی پوشان ایرانی و سعودی از جمع الهلالی ها جدا می شود.

هوساوی فوتبال خود را از سال 2005 در الوحده آغاز کرد و در سال 2008 به الهلال پیوست. او به اندرلخت رفت و پس از عملکرد ضعیف بازهم به عربستان بازگشت و در الاهلی توپ زد تا اینکه 2 سال پیش به آبی پوشان ریاض رفت و تا امسال در این تیم بازی کرد. او قرار است پس از بازی امشب ( یکشنبه ) از الهلال خداحافظی کند.

اوساوی در الهلال، 4 قهرمانی لیگ و سابقه 2 بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

انتهای پیام/

هوساوی از الهلال خداحافظی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار