ادامه موج استعفا‌ها در دولت ترامپ

یک مقام امنیت سایبری کاخ‌سفید از سمت خود کناره‌گیری کرد

رابرت جویس که در ۱۴ ماه گذشته به عنوان هماهنگ‌کننده امور امنیت سایبری در کاخ‌سفید خدمت می‌کرد، تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

یک مقام امنیت سایبری کاخ‌سفید از سمت خود کناره‌گیری کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «رابرت جویس»، یک مقام امنیت سایبری کاخ سفید در حال کناره‌گیری از فعالیت در این کاخ و بازگشت به پُست قبلی خود در آژانس امنیت ملی آمریکاست.

یک مقام آگاه اعلام کرد: رابرت جویس که پیشتر در آژانس امنیت ملی آمریکا مشغول فعالیت بود و با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات، وارد کاخ سفید شد، هم اکنون قصد دارد از این سمت کناره گیری کند.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید با تأیید این خبر اعلام کرد: رابرت جویس تصمیم گرفته است که به سمت پیشین خود در آژانس امنیت ملی آمریکا بازگردد. ما از ادامه خدمت رابرت برای کشور قدردانی می کنیم.

اخبار مربوط به کناره گیری جویس از کاخ سفید پس از آن منتشر شد که خبرهایی درباره اینکه «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی جدید آمریکا قصد دارد تیم خود را سر و سامان دهد، انتشار یافت. «تام باسرت»، مشاور امنیت ملی داخلی دونالد ترامپ هم هفته گذشته از سمت خود استعفا کرده بود.

جویس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «خدمت کردن در کاخ سفید در 14 ماه گذشته به عنوان هماهنگ کننده امور امنیت سایبری یک فرصت خوب برای من بود. من تصمیم گرفته ام بقیه خدمتم به کشور را در آژانس امنیت ملی – که در 27 سال گذشته در آنجا بوده ام – ادامه دهم.»

با خروج رابرت جویس از کاخ سفید، یکی از پُست های مهم امنیت سایبری تا زمان انتخاب یک جانشین برای آن، خالی خواهد ماند. تاکنون مشخص نشده است که دونالد ترامپ چه کسی را جایگزین او خواهد کرد.

انتهای پیام/

استعفای یک مقام امنیت سایبری کاخ‌سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار