اخبار باشگاه استقلال

استقلالى ها در راه بازگشت به تهران

اخبار مربوط به باشگاه استقلال پیش از دیدار مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال را بخوانید.

استقلالى ها در راه بازگشت به تهرانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این گزارش اخبار مربوط به باشگاه استقلال را پیش از دیدار مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال  می خوانید:

استقلالى ها راهى فرودگاه شدند

اعضاى تيم فوتبال استقلال پس از ديدار مقابل الهلال عربستان ساعت ٨ صبح امروز محل هتل خود را در كويت ترك كردند و راهى فرودگاه شدند.

استقلالى ها با پرواز ساعت ١٠ صبح امروز به تهران باز مى گردند.

تمجيد دختر شفر از پدرش

او نوشت:هميشه می دانستم یک زمانی می رسد که تو احساس قوی تری خواهی داشت؛ بیشتر از 1993 مقابل والنسیا یا قهرمانی جام ملت های آفریقا در 2002.
اكنون آن زمان فرا رسیده! حالا منتقدانت سکوت می کنن و فقط از تو یاد می گیرند.

فرزند شفر بيان كرد :تو قوی ترین پدری هستی که می تونستم تصورش کنم و می دانم که چقدر به تیم فوق العاده ات استقلال افتخار می کنی...

استقلالى ها در راه بازگشت به تهران

باقرى ديدار مقابل پيكان را از دست داد

فرشيد باقرى بازيكن تيم فوتبال استقلال به دليل آسيب ديدگى در بازى مقابل الهلال عربستان ديدار هفته بيست و نهم رقابت هاى ليگ برتر برابر پيكان را از دست داد.

وضعیت مبهم وریا برای بازی مقابل پیکان

از طرفى وريا غفورى نيز كه در پايان بازى مقابل الهلال از ناحيه پا احساس درد می كرد، وضعيتش نامشخص است اما طبق اعلام برخى منابع آگاه اين بازيكن به بازى مقابل پيكان مى رسد.

واکنش وینفرد شفر به استوری دخترش:

استقلالى ها در راه بازگشت به تهران

استقلالى ها كويت را ترك كردند

اعضاى تيم فوتبال استقلال ساعت ١٠ صبح امروز كويت را ترك و به سمت تهران حركت كردند.

زمان تمدید قرارداد شفر مشخص شد

طبق اعلام برخى منابع آگاه تمدید قرارداد سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال به پس از برگزاری فینال جام حذفی موکول شد.

شرط جپاروف براى حضور در استقلال

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در حالی که مشکل مالی با آبی‌پوشان ندارد، برای تمدید قراردادش تنها یک درخواست کرده است و اين موضوع به حضور خانواده او در ايران ربط پيدا مى كند.

جپاروف از مديران استقلال خواسته تا زمينه حضور خانواده اش در ايران و همچنين حضور فرزندانش در مدارس روسى فراهم شود كه مسئولان آبى پوش نيز اين امر را انجام داده اند.

به اين ترتيب جپاروف مشكلى براى ماندن در استقلال ندارد.

استقلالى ها به تهران رسيدند

كاروان تيم فوتبال استقلال كه صبح امروز كويت را به مقصد تهران ترك كرده بودند دقايقى پيش به فرودگاه امام خمینی (ره) رسيدند.

جريمه ٥ هزار دلارى روى ميز باشگاه استقلال

جريمه ٥ هزار دلارى حسن زمانى از سوى كنفدراسيون فوتبال آسيا اكنون روى ميز مديريت باشگاه استقلال قرار دارد و آبى پوشان بايد پرداخت اين جريمه را در دستور كار قرار دهند، اين موضوع در حالى است كه زمانى از پرداخت جريمه مورد نظر شانه خالى كرده و باشگاه موظف به پرداخت خواهد بود.

۵ استقلالی در کویت جا ماندند/زمان بازگشت بازمانده‌ها مشخص شد

اسماعیلی، حسین حسینی، حسین امانتی (تدارکات استقلال)، عبداللهى و زرندى نفراتی هستند که موفق نشدند همراه این تیم به تهران بیایند.

۵ نفر از اعضاى تیم با پرواز ساعت ۱۵ ظهر امروز راهى دبى و سپس به تهران خواهند آمد.

شفر در استقلال رکورددار شد

با برترى تیم فوتبال استقلال در بازی دیروز، وینفرد شفر موفق شد تا تیمش را بدون شکست به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند و به عنوان اولین مربی استقلال در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به این مهم دست یابد.

همچنین استقلال که برای پنجمین بار با الهلال عربستان در این رقابت‌ها دیدار کرد، در هر ٢ بازی رفت و برگشت این تیم را شکست داد و شفر هم اولین مربی آبی پوشان لقب گرفت که توانست برابر رقیب سنتی آسیایی دبل کند.

علاوه بر این، استقلال با کسب چهارمین برد متوالی برابر تیم‌های عربستانی به هفتمین برد تاریخ این رقابت‌ها برابر نمایندگان این کشور دست یافت تا تعداد برد و باخت‌های این تیم در مقابل عربستانی‌ها در عدد ۷ مساوی شود.

پیشنهاد رسمی استقلال برای جذب مهدی ترابی!

بر اساس خبر‌هایی که می‌رسد مهدی ترابی ستاره تیم فوتبال سایپا قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی به جمع استقلالی‌ها بپیوندد.

در همین حال یکی از مسئولان سایپا تایید کرد که آبی پوشان تهرانی برای جذب مهدی ترابی اقدام کرده اند.

درآمد ۳۵۰ هزار دلاری استقلال در رقابت هاى آسیایى

کسب سه پیروزی برای استقلال در رقابت هاى آسیایى ۱۵۰ هزار دلار درآمد در پی داشت و همچنین آبی پوشان برای سه تساوی خود، ۳۰ هزار دلار دریافت کردند تا به این ترتیب نتایج این تیم برای آن‌ها ۱۸۰ هزار دلار درآمد داشته باشد.

استقلالی‌ها همچنین برای سه بازی خارج از خانه خود نیز ۹۰ هزار دلار از فدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند تا مجموع درآمد‌های این باشگاه به ۲۷۰ هزار دلار برسد.

از طرفى آبى پوشان برای بازی در مرحله بعدی لیگ قهرمانان نیز ۸۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد تا مجموع درآمد‌های آن‌ها از AFC به ۳۵۰ هزار دلار برسد.

جريمه ٢ هزار دلارى استقلال

بازيكنان تيم فوتبال استقلال در آغاز نیمه دوم مقابل تيم العين نزديك به 5 دقیقه در ورود به زمین تاخیر داشتند و این موضوع با گزارش داور و ناظر مسابقه همراه شد تا استقلالی ها ٢هزار دلار جریمه شوند.

زمان بازى استقلال و ذوب آهن در رقابت هاى آسيايى

تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تساوی یک بر یک مقابل لوکومتیو ازبکستان راهی مرحله بعدی شد و مصاف این تیم با استقلال در روزهای هفدهم و بیست و چهارم اردیبهشت خواهد بود.

گفتنى است تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان حریف استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
ما هم به داشتن چنین مربی افتخار می کنیم
آخرین اخبار