با مخترعین ایرانی؛

با شرکت‌های دانش‌بنیان کار‌های خود را به متخصصان بسپارید

شرکتی دانش‌بنیان موفق به ایجادسایتی شده است که از طریق آن می‌توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همراه با خدمت جدید شرکت‌های دانش‌بنیان کارهای خود را به متخصصان بسپارید/ از میان هزاران متخصص بهترین را انتخاب کنید و کار خود را انجام دهیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می کنند معرفی کند.

 انسان‌ها مجموعه‌ای از استعدادها را در خود جای داده اند و به کمک همین استعدادها می‌توانند درآمدزایی کنند؛ یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به ایجاد بستری برای افراد و جوانان شده است که از طریق آن همه افراد در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند استعدادهای خود را در قالب مجموعه‌ای از خدمات به فروش برسانند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با چگونگی کسب درآمد از طریق استارت‌آپی که تولید کرده است، گفت: هر یک از افراد می‌توانند با ارائه یک خدمت به بقیه افراد کسب و کار خود را راه بیاندازند.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در سایت ما فعالیت می‌کنند و ارائه این فعالیت‌ها به مردم درآمدی را برای آنان به همراه دارد.

وی در رابطه با خدمات ارائه شده در این سایت‌ گفت: اگر دانشجویی در رشته گرافیک، مکانیک، کامپیوتر و یا ... تخصص داشته باشد می‌تواند در این سایت فعالیت خود را اعلام کند؛ برای مثال دانشجوی رشته گرافیک اعلام می کند می‌تواند کارت ویزیتی را طراحی کند در مقابل قیمت را هم مشخص می‌کند و مشتری با مراجعه به این تبلیغ می‌تواند کارت ویزیتی مدرن دریافت کند و میزان حق‌الزحمه آن دانشجو و طراح را هم بپردازد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در رابطه با خصوصیات مثبت این سایت بیان کرد: هر یک از خریداران می‌توانند با مراجعه به این سایت بسته‌های مختلف را جستجو کنند و کار خود را با اطمینان کامل به بهترین متخصصان ارائه دهند.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از صد سفارش از طریق این سایت ثبت شده است و بسیاری از مشتریان از خدماتی که به آنها ارائه داده شده راضی بودند.

مدیر این شرکت‌ دانش‌بنیان در خصوص ثبت سفارش در این استارت آپ گفت: برای ثبت سفارش کار سختی ندارید تنها کافی است خدمت مورد نظر را جستجو کنند و از میان بسته‌های خدماتی یکی را انتخاب کنند و سپس کار انجام شده را تحویل بگیرند و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند؛ همچنین اگر کسی بتواند خدمتی را ارائه کند به راحتی می‌تواند در این سایت به فروش خدمات به افراد دیگر بپردازد.

انتهای پیام/

از هزاران متخصص بهترین را انتخاب کنید و کار خود را انجام دهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار