وزیر نیرو:

هدف از انتقال آب سد کارون ۳ تامین آب شرب و کشاورزی ایذه و باغملک است

وزیر نیرو در آیین کلنگ زنی طرح انتقال آب سد کارون ۳، هدف از این اقدام را تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان های ایذه و باغملک عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در آیین کلنگ زنی طرح انتقال آب سد کارون 3 به شهرستان های ایذه و باغملک بیان داشت: هدف از اجرای این طرح تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان های مذکور است.

وی تصریح کرد: تردید ندارم که این طرح بزرگ با توجه به مجموعه آثار، آنچه در زمان ساخت و چه در بهره برداری چهره منطقه را دگرگون خواهد کرد.

اردکانیان ابراز امیدواری کرد؛ دست ‌اندرکاران این پروژه که با جدیت مراحل نهایی کردن قرارداد و مقدمات این روز را فراهم نمودند، با همان جدیت نیز مراحل اجرایی کار را دنبال کنند تا کم تر از ۴ سال ابعاد متعدد و متنوع این پروژه بزرگ که فقط در ارتباط با سامانه تامین آن ۲ هزار میلیارد هزینه می‌شود به بهره ‌برداری برسد.

وزیر نیرو اذعان داشت: کشور ما در شرایط حاضر با کاهش بارندگی و محدودیت آب و انرژی مواجه است.

این مقام مسئول، اشتغال جوانان را یکی از دغدغه‌های دولت و مجلس عنوان و اظهار کرد: همه تلاش مقامات کشور و مقام معظم رهبری حل مشکلات کشور، حمایت از کالای ایرانی و اشتغال است.

رضا اردکانیان با بیان اینکه نمایندگان مجلس نقش تعیین کننده ای در زمینه حمایت از کالای ایرانی و اشتغال جوانان دارند، تاکید کرد: نمایندگان باید علاوه بر مشارکت برای یافتن راهکار، خواسته‌های مردم را پیگیری کنند.

وی در ادامه افزود: همانطور که کارهای بزرگ فرهنگی یک هنر است، پیگیری مشکل مردم هم یک هنر است و وظیفه اصلی ما تنها اجرای پروژه نیست، بلکه بالا بردن رضایت مردم با استفاده از کارهایی‌ است که انجام می‌ شود.

انتهای پیام/گ

کلنگ زنی طرح انتقال آب سد کارون 3 با هدف تامین آب شرب

برچسب ها: وزیر نیرو ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.