فتاحی: خونه به خونه برای انصراف از جام حذفی باید نامه کتبی ارائه دهد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:تیم خونه به خونه در صورتی که قصد دارد از فینال جام حذفی انصراف بدهد باید نامه کتبی به ما بدهد.

فتاحی:خونه به خونه باید برای انصراف از فینال جام حذفی نامه کتبی به ما بدهدسعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد کناره‌گیری تیم فوتبال خونه به خونه از فینال جام حذفی گفت: این تیم در صورتی که قصد دارد از فینال جام حذفی انصراف بدهد باید نامه کتبی خود را به سازمان لیگ ارائه دهد که تا این لحظه نامه‌ای از تیم خونه به خونه دریافت نکردیم.

او درباره اینکه دلیل انصراف تیم خونه به خونه چیست بیان کرد:دلیل این موضوع را نمی‌دانیم و باید از تیم خونه به خونه پرسید. ما هم فقط انصراف این تیم را از فینال جام حذفی شنیدیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه اگر خونه به خونه نامه خود برای انصراف از جام حذفی ارائه دهد در آن صورت شرایط به چه شکل خواهد بود گفت: طبق قانون با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

دیدار فینال جام حذفی روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت قرار است بین تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل در شهر خرمشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

واکنش فتاحی به انصراف تیم خونه به خونه از فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار