هزینه میلیونی استقلالی‌ها برای پادوانی

مسئولان باشگاه استقلال برای درمان لئوناردو پادوانی حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مصدومیت لئوناردو پادوانى مدافع آبى پوشان پایتخت در رقابت هاى لیگ برتر، مدیران باشگاه استقلال پس از ترخیص این بازیکن از بیمارستان، مراقبت هاى ویژه اى را از پادوانى در منزل انجام مى دهند.

هزینه میلیونی استقلالی‌ها برای پادوانی

مدیران باشگاه استقلال براى بهبود این بازیکن تمامى امکانات لازم را از جمله آمبولانس خصوصى، تخت و ویلچر مخصوص حرکت و همچنین یک پزشک  و ٢ پرستار را استخدام کردند تا این بازیکن سلامتى خود را بدست آورد. پادوانى هر روز براى کار درمانى و انجام فیزیوتراپى راهى کلینیک هاى پزشکى مى شود.

هزینه هایى که باشگاه استقلال تا به امروز براى پادوانى انجام داده چیزى حدود ٢٨٠ تا ٣٠٠ میلیون بوده است تا بدین ترتیب مدافع آبى‌ها بتواند دوباره همانند گذشته حرکت کند و راه برود.

استقلالى‌ها در صورت قهرمانى در فینال جام حذفى پیراهنی با عکس پادوانى را بر تن خواهند کرد.

استارت تمرینات شاگردان شفر

تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از یک روز تعطیلى از امروز از سر گرفته مى شود.

شاگردان شفر امروز در یک نوبت تمرینات خود را براى رویارویى با خونه به خونه در رقابت هاى جام حذفى دنبال مى کنند.

پیشنهاد میلیاردی چینی‌ها به ستاره شفر!

شنیده مى شود وریا غفوری به تازگی پیشنهاد بسیار خوبی از کشور چین به دستش رسیده است. البته مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که در این باره نامه اى به دست آن‌ها نرسیده است.

ستاره هایى همچون نورافکن، ابراهیمى، مجید حسینى و غفورى که به تازگى پیشنهاد دریافت کرده به دنبال لژیونر شدن هستند که در میان این نورافکن علاقه بیشترى به رفتن دارد.

واکنش شکر ریز به توافق بازیکن پیشین استقلال با مدیران آبی پوشان پایتخت

محمد رضایى بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال براى دریافت مطالباتش به توافقاتى رسیده، اما مدیر برنامه هاى وى توافق را در صورتى دانست که پول کامل پرداخت شود.

شکر ریز مدیر برنامه محمد رضایى به خبرنگار ما گفت:در صورتى که پول پرداخت شود در آن صورت توافق حاصل مى شود و باید بگویم فعلا که ٤ ماه سر کار هستیم و هنوز پولى دریافت نکردیم.

توافق استقلالى‌ها با شاکیان

مدیران باشگاه استقلال تا به امروز موفق شدند با تعداد بسیارى از شاکیان باشگاه که به afc شکایت کرده بودند و به توافق برسند و با پرداخت مطالبات آن‌ها و حذف شکایت‌ها، استقلال در خطر محرومیت قرار نگیرد.

توافق استقلال و نکونام

جواد نکونام بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که مطالبات میلیاردى از این باشگاه طلب دارد در نهایت با شنیده مى شود با آبى‌ها به توافق رسیده است.

نکونام که پیش از این با باشگاه استقلال برسر مسائل مالی اختلافاتى داشت در نهاین با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

نکته جالب در این توافق این است که جواد نکونام قبول کرده تا شخصا مالیاتش را بپردازد و این درحالی است که تا پیش از آن، باشگاه استقلال باید این مالیات را پرداخت می‌کرد.

٢ بازیکن جدید در ترکیب استقلال

با توجه به اتمام فصل و تمدید قرارداد شفر پس از فینال جام حذفى شنیده مى شود قرار است ٢ بازیکن جدید به ترکیب استقلالى‌ها اضافه شود.

بخش ابتدایی تمرین زیر نظر بیژن طاهری انجام شد.

محرومان استقلال در فینال جام حذفی

داریوش شجاعیان و میلاد زکی پور در دیدار  فینال جام حذفی محروم هستند.

رونمايى از لباس قهرمانى استقلال در جام حذفى

هزینه میلیونی استقلالی‌ها برای پادوانی

كريمى به دنبال دريافت مطالباتش از استقلال

یعقوب کریمی بازيكن سابق آبى ها که به دلیل دریافت مطالباتش از استقلال به دنبال شکایت از باشگاه بود، برای پیگیری طلب خود دقایقی قبل وارد باشگاه شد تا دیداری با افتخاری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار