دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

گزارش حواشی لیگ یک به ما برسد، تصمیم گیری می کنیم/ بدون مدرک نمی توان ادعا کرد

حسین عبداللهی گفت: هر زمان گزارش حواشی لیگ یک و ادعاهای مطرح شده را دریافت کنیم درباره آنها تصمیم می گیریم‌

گزارش حواشی لیگ یک به ما برسد، تصمیم گیری می کنیم/ بدون مدرک نمی توان ادعا کردحسین عبداللهی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛   درباره اینکه آیا اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز(دوشنبه) برای رسیدگی به حواشی هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال، ادعاهای مطرح شده از سوی مالک و سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل و احتمال محرومیت آنها در صورت اثبات نشدن این ادعاها تشکیل جلسه می دهد یا خیر، گفت: امروز نشست فوری در کمیته انضباطی فدراسیون برگزار نمی شود که بخواهیم فردی را محروم کنیم. تا زمانیکه گزارش و مستنداتی درباره حواشی اخیر دستمان نرسد، نشستی تشکیل نمی دهیم.

او درباره اینکه آیا مهدی تاج درخواستی برای تشکیل فوری نشست کمیته انضباطی داشته است، گفت: تاکنون چنین درخواستی از تاج دریافت نکرده ایم اما هر زمان گزارشی از این مسائل در اختیار کمیته انضباطی قرار گیرد، درباره این حواشی تصمیم گیری می کنیم.

عبداللهی درمورد اظهارات  مطرح شده از سوی قاسم حسن زاده و ابراهیم محمودی تصریح کرد: روی هوا نمی توان حرف زد و اگر کسی بدون مدرک و غیر مستند چنین صحبت هایی مطرح کند بدون شک با او برخورد قانونی می شود‌.

عبداللهی درمورد انصراف رسمی تیم خونه به خونه از حضور در دیدار فینال جام حذفی گفت: به هر حال موارد برخورد با حضور نیافتن یک تیم در دیدار رسمی در آئین نامه انضباطی ذکر شده است و براساس آن اگر خونه به خونه در فینال جام حذفی شرکت نکند، تصمیم گیری می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات حسین عبداللهی درباره تشکیل جلسه در فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار