تاج: کرانچار و کی روش اختلافی ندارند/ممنوع التصویر نیستم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: سرمربی تیم ملی بزرگسالان و کرانچار با یکدیگر اختلافی ندارند.

تاج :ممنوع التصویر نیستم /کرانچار و کی روش اختلافی ندارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان پس از جلسه شیخ احمد فهد الصباح با روسای فدراسیون‌ها ورزشی گفت: موفق شدیم در بازی تیم ملی با کره جنوبی حدود ۳۰ - ۴۰ هزار هوادار را به فوتبال بازگردانیم. در مقدماتی جام جهانی شاهد حضور همه مردم بودیم و در لیگ هم بیشترین تماشاگر را در آسیا داریم و در لیگ یک هم بسیاری از ورزشگاه‌ها پُر از حضور تماشاگران بود.

او درباره اینکه آیا به دلیل ممنوع‌التصویری در مراسم اختتامیه لیگ برتر حضور نداشته توضیح داد: خیر. به علت اینکه فشارم بالا رفته بود، در این مراسم نبودم و ممنوع التصویر نیستم.

تاج درباره انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید و شایعه اختلافش با کی روش گفت: هیچ مشکلی در این زمینه نیست و آن‌ها اختلافی با یکدیگر ندارند. اعضای کمیته فنی ارزیابی‌هایی داشتند که در نهایت نظر آن‌ها روی کرانچار مثبت بود و ما هم مجبور هستیم از سیاست‌های کمیته فنی حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه رد شدن کرانچار توسط وزارت ورزش برای دومین بار عنوان کرد: در این باره چیزی نمی‌دانم.

او درباره اینکه مطرح شده جواد نکونام یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید بوده است گفت: تیم نکونام در لیگ جایگاه بالایی دارد و صعود نساجی به لیگ برتر را به او تبریک می‌گویم.او کار مهمتری دارد.

تاج در مورد اعتراض باشگاه خونه به خونه به نتایج بازی‌های لیگ دسته اول هم توضیح داد: در صورتی که باشگاه خونه به خونه اعتراضی دارد باید این موضع را به سازمان لیگ ارائه دهد و به ما ارتباطی ندارد. اصلا از اعتراض آن‌ها اطلاعی ندارم. به طور حتم اگر اعتراضی کنند سازمان لیگ رسیدگی می‌کند.

تاج درباره اینکه آیا صحت دارد که محمدرضا ساکت حکم محرومیت مدیر پیشین تیم ملی را ابلاغ نکرده است بیان کرد: ساکت این رای را امضا و ابلاغ کرده است.

او درباره اینکه اعلام شده وزیر ورزش و جوانان به او گفته که ساکت در فدراسیون فوتبال حضور نداشته باشد توضیح داد: این موضوع را تکذیب می‌کنم. در مورد ساکت، یک کلمه بین من و وزیر ورزش و جوانان حرفی زده نشده است.

تاج درباره آمدن شیخ احمد به ایران و جلسه با رئیس فدراسیون‌ها گفت: شیخ احمد فردی با نفوذ در شورای المپیک آسیا است و در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تاثیرات خاص خود را دارد اما مشکلاتی هم در فیفا هست، اما به نظرم شیخ احمد در آسیا تاثیر گذار‌تر است و اتفاق خوبی است که شیخ احمد، شیخ سلمان و اینفانتینیو به ایران بیایند و حضور آن‌ها مفید است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد:شب گذشته نشست بسیار خوبی را با شیخ احمد داشتیم و صحبت‌های نافذی هم بین ما رد و بدل شد. همچنین درباره میزبانی و کرسی‌هایی که ایران باید داشته باشد حرف زدیم. در جلسه امروز با جهانگیری من حضور نداشتم، اما جلسه خوبی بوده است. روز یکشبه در دبی با شیخ سلمان و شیخ احمد دیدار خواهیم داشت چرا که قرعه کشی جام ملت‌های آسیا است.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره نشست با شیخ احمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار