راه‌اندازی شبکه تلویزیونی قلب در همدان

مدیر دفتر پرستاری همدان از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی قلب در بیمارستان قلب فرشچیان همدان خبر داد.

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی قلب در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛فاطمه شیرانی ، مدیردفتر پرستاری همدان با اشاره به راه‌اندازی تلویزیون مداربسته در بیمارستان‌های استان توسط دفتر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان و افزود: نخستین بیمارستان داوطلب اجرای این طرح بیمارستان قلب فرشچیان است.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌ فرشچیان شبکه‌ای تلویزیونی به نام قلب راه‌اندازی شده است، ادامه داد: دراین شبکه 700 ساعت محتوای آموزشی بیماری قلب طی 24 ساعت پخش می‌شود.

مدیردفتر پرستاری همدان با بیان اینکه محتویات این شبکه مدام به‌روز خواهد شد، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این شبکه آموزش همگانی با تاکید بر پیشگیری از بیماری‌هاست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های شبکه در قالب انیمیشن و کلیپ‌های آموزشی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز جلسه‌ای مبنی بر نحوه اجرای طرح در بیمارستان‌هایی نظیر بعثت، فاطمیه و بهار و... برگزار شد.

شیرانی با بیان اینکه طرح مورد نظر نوآوری جدیدی بود که با استقبال مردم مواجه شد، افزود: این طرح  6 ماه است که در بیمارستان قلب فرشچیان همدان اجرا شده و گزارش آن به واحد آموزش همگانی وزارت بهداشت ارائه شده است.


انتهای پیام/ج

شبکه تلویزیونی قلب در بیمارستان فرشچیان راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار