امام جمعه اردبیل:

امنیت کنونی مرزهای کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی سپاه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امنیت کنونی مرزهای کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران است.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به تلاش نیروهای سپاه در برقراری امنیت و آرامش در کشور بیان کرد: امنیت کنونی مرزهای کشور چه خاکی، دریایی و هوایی مرهون تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران است.

وی اظهار داشت: امروز سپاه تبدیل به یک قدرت شده و یک مجموعه استثنایی از نظر تکنولوژی، فناوری، سیاسی و اقتصادی در دنیا پیشرو است و همین امر سبب هراس آمریکا از سبزپوشان معظم است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به بعضی حرف‌ها که می‌گویند سپاه بخش خصوصی را تعطیل کرده است، تصریح کرد: اگر سپاه در کشور و در خلیج فارس فعالیت اقتصادی نداشت دولت فلج اقتصادی می‌شد و به جرات می‌توان گفت مجموعه‌های اقتصادی سپاه در کشور پشتیبان قوی برای دولت است و همه این فعالیت‌ها از وظایف ذاتی سپاه است.

آیت الله عاملی با اشاره به شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم به هفته عقیدتی سپاه افزود: انتخاب هفته عقیدتی سیاسی برای سپاه و بسیج همراه با هفته معلم یک نام مبارک و نیک است.

وی با بیان اینکه تربیت برای آن است که انسان سالم زندگی کند، گفت: بشریت بدون تربیت پیشرفت نخواهد داشت و بایستی در تعلیم و تربیت ما ابدیت خود را پاس داریم و فراموش نکنیم.

امام جمعه اردبیل گفت: باید مراقب جوانان کشور باشیم و کاری کنیم آنها از یادگیری علم محروم نباشند و جوانان کشور را توانمند سازیم چرا که جوانی که همیشه سرش در فضای مجازی، کوچه و خیابان باشد در کمین‌گاه شیطان در خطر خواهد بود و سبب می‌شود عقلانیت کند رشد کند چرا که عقلانیت همراه با علم به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه عالم هستی بر روی تعلیم و تربیت گسترش یافته است، اظهار کرد: تربیت به طور عموم برای همه انسان‌ها واجب است و هرکس اثر والایی در جامعه داشته است و دارد به واسطه تربیت بوده و سرنوشت انسان بستگی به تربیت دارد.

انتهای پیام/ح

باید مراقب جوانان کشور باشیم

 

برچسب ها: امنیت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.