پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین خاتمی برای عرضه رایگان کتاب در نمایشگاه

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت:اگر کتاب ها رایگان ارائه شود که اتفاق خوبی است و اگر باید برای آن هزینه کنند، بهتر است که با قیمت پایین عرضه شود.

بازدید عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب و در جمع خبرنگاران در خصوص بخش بین الملل  نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: به نظر می‌رسد بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از جمله پل های ارتباطی ما با دنیاست که باید بر این پل ارتباطی دقت لازم را داشته باشیم.

 وی بابیان اینکه کتاب هایی که گویای فرهنگ اسلامی است باید عرضه کنیم، گفت: فرهنگ اسلامی ما جذاب است و باید به دنیا معرفی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در خصوص نقش کانون های مساجد در کتابخوانی بیان کرد: کانون های مساجد با در اختیار قرار دادن کتاب های خوب می توانند نقش موثری در افزایش کتابخوانی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت:اگر کتاب ها رایگان ارائه شود که اتفاق خوبی است و اگر باید برای آن هزینه کنند، بهتر است که با قیمت  پایین عرضه شود.

انتهای پیام/

حضور عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در نمایشگاه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
مجاني كه چه عرض كنم من رفته بودم آلمان ديدم كتابفروشيا غلغله است اينقدر كه فكر كردم ساندويچيه بعد ديدم كتابا رو تو قفسه ها چيدن و مردم ميخونن و اگه خوششون اومد ميان ميخرن ولي اينجا ناشرا و كتابفروشا اصلا نميذارن دس به كتاب بزني چه برسه بخونن و اين كلاهبرداريه دولت باس ناشرا رو مجبور كنه حداقل يك سوم متن كتابو بزنن تو اينترنت تا مردم بخونن و اگه خوششون اومد بخرن نه اينكه توقع داشته باشن مردم نديده و نشناخته كتاب بخرن
آخرین اخبار