برنده جایزه صلح نوبل: تصمیم ترامپ برای خارج کردن آمریکا از برجام بسیار احمقانه است

برنده جایزه صلح نوبل سال ۲۰۱۷ تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خارج کردن این کشور از توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را بسیار احمقانه توصیف کرد.

برنده جایزه صلح نوبل: تصمیم ترامپ برای خارج کردن آمریکا از برجام بسیار احمقانه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، بئاتریس فین، برنده جایزه صلح نوبل سال 2017 میلادی، تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای خارج کردن این کشور از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را بسیار احمقانه توصیف کرد.

بئاتریس فین که مدیر اجرایی کارزار بین المللی برای نابودی سلاح‌های هسته ای موسوم به آیکن (ICAN) است، در توییتی که همه واژه های آن با حروف درشت تایپ شده بود خشم و ناراحتی خود را از تصمیم ترامپ نشان داد.

بئاتریس فین در توییت خود با اشاره به اینکه بسیاری از افراد باهوش (این روزها) با استدلال های منطقی خود دلایل اشتباه بودن نقض توافق هسته ای ایران (و گروه 1+5) را بیان می کنند، افزود من هم می خواهم دلیل خودم را بگویم. (تصمیم ترامپ برای خارج کردن آمریکا از برجام) بسیار احمقانه است. نمی توانم باور کنم که دیگر کشورهای جهان مجبور هستند با چنین اقداماتی کنار بیایند. وی در ادامه توییت خود تصریح کرد جهان در حال حاضر (بدون در نظر گرفتن پیامدهای منفی خروج آمریکا از برجام) درگیر مشکلات زیادی است. 

باید خاطرنشان کرد بئاتریس فین این توییت را روز گذشته (سه شنبه) پیش از اعلام رسمی تصمیم ترامپ برای خروج از برجام و پس از آنکه گزارش رسانه های آمریکایی و منابع نزدیک به کاخ سفید همگی حاکی از خروج واشنگتن از این توافق بود، منتشر کرد.
انتهای پیام/

انتقاد برنده جایزه صلح نوبل از تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای

برچسب ها: دونالد ترامپ ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار