خداحافظی با نمایشگاه کتاب ۹۷/ ناشران فردا غرفه ها را تحویل می‌دهند

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ساعت ۲۰ امشب، زمان پایان نمایشگاه است و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

خداحافظی با نمایشگاه کتاب ۹۷/ ۲۳ اردیبهشت؛ آغاز خروج ناشران از مصلابه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفری مدیر کمیته‌ اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب امروز شنبه از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 امشب به فعالیت خود ادامه می‌‌دهد و ساعت 20 زمان پایان نمایشگاه است و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

وی اظهار کرد: مراسم اختتامیه‌ نمایشگاه، ساعت 15 با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌‌شود.

صفری افزود: با توجه به هماهنگی‌‌های صورت گرفته با ناشران خارجی برای عزیمت آنان به کشورشان و همچنین هماهنگی برای تهیه‌ بلیت بازگشت و تحویل بار و مسائل گمرکی‌شان و همچنین هماهنگی با سازمان و نهادهای مختلف همکار که طی قرارداد و هماهنگی‌‌ها تا پایان روز شنبه با ما همکاری دارند، امکان تمدید نمایشگاه را نداریم.

وی در پایان گفت: ناشران از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه می‌‌توانند برای تخلیه غرفه‌ خود در نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نمایشگاه کتاب تمدید نمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهادیان
۰۰:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی بد شد که به این زودی نمایشگاه رو جمع کردن اگر قرار هستش در کشور ما کتاب خوانی رواج پیدا کنه نباید وقتش انقدر کم باشه من شخصا نخواستم دخترم که انقدر اهل مطالعه هستش ببرمش. و بازدید کنه امروز وقتی خیلی دلخور شد از دست مسئولین که به این زودی چرا جمع کردن با اینکه دیدن آب و هوا خیلی برای رفت و امد به نمایشگاه چقدر سخت شد بود پس مسئولین باید فکر این هم میکردن
آخرین اخبار