تخصیص اعتبار میلیاردی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از تخصیص ۵.۱ میلیارد تومان به دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه علیرضا گودرزی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه  در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۷ که در بیت امام جمعه کرمانشاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شدگفت: ۴ درصدی جرائم و پرونده های کیفری در سال ۹۶ نسبت به ۹۵  کاهش داشته است  در بحث خودکشی ۱۶ درصد کاهش نسبت به سال ۹۵ داشتیم و پرونده نزاع های خانوادگی از ۲۹ هزار به ۲۳ هزار پرونده کاهش پیدا کرد.

وی افزود: در سال ۹۵ تقریبا ۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان اعتبار برای ۹ دستگاه بین شهر کرمانشاه و شهرستانها تقسیم شد که ۵۰ درصد به شهر کرمانشاه و ۵۰ درصد دیگر بین ۱۳ شهرستان تفسیم شده است.

گودرزی ادامه داد: از این میزان اعتبار ۲ میلیارد تومان به صورت متمرکز به ۱۰ دستگاه اختصاص داده می شود که در حوزه های طلاق، حاشیه نشینی برای کاهش آسیب های اجتماعی هزینه شد.

وی افزود: استان کرمانشاه با داشتن ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق و اقلیم کرد و داشتن منابع طبیعی بسیار و نیروی انسانی و اماکن گردشگری بسیار جذاب نگین غرب کشور است.

 

انتهای  پیام/ز

 

تخصیص ۵.۱ میلیارد تومان به دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.