قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا در گیلان

در مراسم یادواره شهدا از ۲۳ خانواده شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گیلانی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در مراسم معنوی یادواره شهدا که صبح امروز با شعار (کرامتنا الشهادة) در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) رشت برگزار شد، از ۸ خانواده شهید ۸ سال دوران دفاع مقدس و خانواده ۱۵ شهید مدافع حرم با اهدای لوح و هدایا قدردانی شد.

ایرج قربان نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت در مراسم یادواره شهدا با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون پاک شهدا است گفت: شهدا با ایثار و مقاومت در برابر ظلم و دشمنی ضمن حمایت از ارزش‌های اسلامی، امنیت و آرامش را برای کشورمان، به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده کشور، همواره با حربه‌های مختلف در تلاش اند تا با تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی به مردم ستمگری کنند افزود: مدافعان حرم با شهامت و ایستادگی مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم تا دندان مسلح، ضمن مقابله با آنان، امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند.

در ادامه این مراسم زهرا ایمانی پور همسر شهید امیر رضا علیزاده از شهدای مدافع حرم با اشاره به اینکه شهدا با گام نهادن در راه حق، صدای اسلام و حقانیت را به جهانیان رساندند گفت: امروز کشور‌های سلطه خواه، هم پیمان شدند و به جنگ نور و ایمان آمده اند که بنابراین در این برهه از زمان می‌بایست ضمن دفاع از وطن با این توطئه‌های ننگین و همیشگی مقابله کنیم.
وی با بیان اینکه امنیت کشور ما مرهون خون شهدا است افزود: مدافعان حرم و رزمندگان اسلام با ایثار، ایستادگی و مقاومت، ضمن مقابله با جهان کفر، این انقلاب را به انقلاب مهدی موعود (عج) متصل خواهند کرد.

در پایان یادواره شهدا، دانش آموزان این واحد آموزشی به همراه مطهره علیزاده دختر شهید امیررضا علیزاده از شهدای مدافع حرم، مظلومیت و ایستادگی شهدای مدافع حرم را به صورت نمایش، روایتگری کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.