غباروبی 209 مسجد وحسینیه در کبودرآهنگ

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاونداز غباروبی 209 مسجد وحسینیه در این شهرستان خبر داد.

غباروبی 209 مسجد وحسینیه در کبودرآهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام‌ موسی محبی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بیان کرد: در در راستای سنت حسنه غبارروبی از مساجد که هرسال قبل از آغاز ماه رمضان انجام می‌شود ۲۰۹ مسجد، حسینیه و زینبیه در نقاط مختلف شهری و روستایی غبارروبی شدند.

وی بر اهمیت نشر فرهنگ تکریم و غبارروبی مساجد تأکید کرد و گفت: برنامه غبارروبی مساجد که برای آمادگی مساجد ویژه ماه رمضان انجام می‌شود، ریشه در دین، اسلام و قرآن دارد و اسلام با توجه به تأکیدی که بر پاکیزگی ظاهری و باطنی دارد، بر این مسئله تأکید بسیاری کرده و برای آن اهمیت بسیاری قائل است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تقویت روح معنویت کودکان و نوجوانان باید نسبت به حضور آن‌ها در مساجد توجه بیشتری از سوی مسئولان صورت گیرد، گفت: دهه آخر ماه شعبان دهه تکریم و تطهیر و غبارروبی مساجد نام‌گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ محبی در ادامه به اعزام ۱۷۰ مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ نفر مبلغه خواهر هستند.

وی با اشاره به اینکه اعزام مبلغین ویژه تبلیغ ماه رمضان از ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: اقامه نماز ظهر و عصر، برگزاری محافل انس باقران، جزء خوانی، گسترش آموزش‌های قران کریم، گرامیداشت شب‌های قدر و میلاد امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این ایام است.

انتهای پیام/ب

اعزام ۱۷۰ مبلغ به نقاط مختلف نهاوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.