همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد؛

انتشارات به نشر کتاب «پشت در بهشت» را عرضه می کند

کتاب «پشت در بهشت» که روایتگر داستانی در حوزه دفاع مقدس است، همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد عرضه می شود.

انتشارات به نشر کتاب «پشت در بهشت» را عرضه می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشرانتشارات آستان قدس رضوی گفت: «پشت در بهشت» عنوان رمانی به قلم «مریم شیدا» است که در زمره مجموعه داستان‌های دفاع مقدس به‌نشر قرار می‌گیرد.

وی گفت: نویسنده در این کتاب داستان دختر جوان و هنرمندی به نام حدیث را روایت می‌کند که برادرش حسین، یک جانباز شیمیایی است.

مدیرعامل به‌نشرافزود: حسین دررمان متهم است که با وجود این که جبهه رفته و جانباز است، اما گذشته خود را فراموش کرده و دست به کار‌های ناشایست از جمله رباخواری زده است؛ حدیث در طول این داستان، بی‌گناهی برادرش را ثابت می‌کند.

سعیدی گفت: به‌نشر کتاب «پشت در بهشت» را در قطع رقعی کوتاه و با تیراژ یک هزار نسخه منتشر کرده و با قیمت 170 هزار ریال در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه ادبیات دفاع مقدس گذاشته است.

وی  خاطرنشان کرد: که به‌نشر در نظر دارد مجموعه کتاب‌هایی را با محوریت دفاع مقدس منتشر کند که در این راستا، نخستین کتاب را با نام «کلاغ پر» سال گذشته روانه بازار کرد و اکنون نیز «پشت در بهشت» در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ا.س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.