سیدی: مسئولان باشگاه سپیدرود اعلام کرد پول ندارد و مالک جدید باید بیاید

مربی سابق تیم فوتبال سپیدرود گفت:با صحبت‌هایی که با تن زاده داشتیم او اعلام کرد که پولی ندارند و باید منتظر مالک جدید باشیم.

محسن سیدى مربی دروازه بانان فصل گذشته تیم سپیدرودرشت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پرداخت نشدن  مطالباتش از سوی مسئولان باشگاه سپیدرود گفت: طبق بیانیه و اطلاع رسانى باشگاه سپیدرود قرار بود در تاریخ هاى ششم و هفتم خردادماه مطالبات کادرفنى سابق این تیم پرداخت شود که به همین دلیل امروز به همراه وکیل على کریمى و دیگر اعضا به این باشگاه رفتیم و در جلسه اى که جعفرزاده رئیس امور مالى حضور داشت شرکت کردیم.

سیدی:باشگاه سپید رود اعلام کرد پول ندارد و مالک جدید باید بیاید

او ادامه داد: تن زاده اعلام کرد که شرایط تسویه حساب ندارند و منتظر مالک جدید هستند تا براى مطالبات کادرفنى پول نقد پرداخت کند. با این شرایط ما منتظر هستیم تا على کریمى تصمیم بگیرد. البته تا زمانى هم که تسویه انجام نشود تمرینات سپیدرود با حضور على کریمى و کادرش ادامه خواهد داشت.

سیدی:باشگاه سپید رود اعلام کرد پول ندارد و مالک جدید باید بیاید

مربى دروازه بانان فصل گذشته سپیدرود بیان کرد: درگذشته تجربه تلخى را در تیم نفت تهران داشتم و در نهایت این تیم به دسته هاى پایین تَر سقوط کرد. در حال حاضر هم باشگاه سپیدرود همان راه تیم نفت تهران را در پیش گرفته و هیچ مرجعى هم نیست که به این موضوعات ورود کند. فدراسیون فوتبال با وجود کلى پرونده انضباطى معلوم نیست چه کار مثبتى انجام داده است؟ نفت تهران با ٣٣ میلیارد تومان نابود شد و به جاى اینکه مسئولان این تیم را در دست بگیرند، اما هیچ توجهى به این باشگاه نمى کنند. باشگاه سپید رود نیز بعد از ٢٤ سال توانسته به لیگ برتر صعود کند و در حال حاضر همان شرایط باشگاه نفت را دارد.

سیدی:باشگاه سپید رود اعلام کرد پول ندارد و مالک جدید باید بیاید

سیدى ادامه داد: وضعیت پرداخت مطالبات ما مشخص نیست. در صورتى که ما توانستیم تیم سپید رود را در لیگ برتر نگه داریم و انتظار داشتیم بقاى این تیم کم رنگ نشود و شرایط ویژه اى براى سپیدرود رقم بخورد، اما برخى افراد به هر دلیلى دوست دارند در فوتبال بمانند و این مسیر را به انحراف بکشانند و مطمئن باشید عذاب وجدان با آن‌ها همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:

او بیان کرد: رشت با این پتانسیل که مى تواند بازیکنانى همچون حسین ابراهیمى، جهانبخش، شاهین مصلح، قربانزاده و خیلی بازیکنان دیگر را به فوتبال ما معرفی کند در حال نابودى است و ما با این کار‌ها رویاى بچه هاى ١٢-١٣ ساله رشت را از بین مى بریم. شاید روزى در این تیم به عنوان مربى باشم یا نباشم، اما هر چه که هست باید بدانیم سپیدرود متعلق به مردم است و نباید نابود شود.

انتهای پیام/

تهدید اساسی کادر فنی سابق سپید رود؛ به تمرینات باز می‌گردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار