مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف؛

اجرای طرح مودت در ولادت کریم‌ اهل‌بیت (ع)

حجت‌الاسلام موسوی متقی گفت: همزمان با ویژه‌برنامه جشن ولادت امام حسن (ع) در جوار امامزادگان ، طرح مودت هم به منظور جذب کمک های مردمی وخیران در راستای عمران بقاع متبرکه اجرا می شود.

اجرای طرح مودت در ولادت کریم‌ اهل‌بیت (ع)به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم موسوی متقی؛ مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک ولادت کریم اهل بیت (ع)درباره برگزاری ویژه‌برنامه ولادت امام حسن مجتبی (ع) در جوار آستان مقدس امامزادگان کشور اظهار کرد: این ویژه‌برنامه امشب همزمان با ولادت کریم اهل‌بیت (ع) در بیش از یک هزار و 600 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می شود.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای اجرای امینانه نیات واقفان در بخشهای مختلف از جمله اطعام روزه داران و ترویج معارف دینی دانست و تصریح کرد: از فرصت برگزاری ویژه‌برنامه ولادت امام حسن (ع) در جوار امامزادگان برای اجرای طرح مودت استفاده می‌کنیم تا به ترویج احسان و نیکوکاری بپردازیم.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه قاریان برجسته قرآن کریم و همچنین مداحان اهل بیت (ع) برای این برنامه در هراستان دعوت شده‌اند، گفت: سخنرانان مطرح کشوری و استانی در این مراسم به تبیین شخصیت، منزلت، جایگاه و نقش حضرت امام حسن (ع) و راه الگوپذیری از سیره ایشان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در 2 هزار و 451 امامزاده کشور با هدف ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، نشر معارف دینی و تقویت اعتقادات مردم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها در طرح ضیافت الهی برپایی خیمه‌های معرفت است که در آن به ارائه مشاوره، پاسخ به شُبهات دینی، بیان احکام و اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار