تیم‌های ملی فوتبال ایران و کوزوو به مصاف هم می‌روند

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کوزوو قرار است در دیداری دوستانه، یک شنبه هفته آینده در استانبول به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان رنار دیدار کند.

یوزهای ایرانی قرار بود پس از دیدار با ترکیه در یونان به مصاف تیم ملی این کشور بروند اما این بازی لغو شد و قرار شد تا شاگردان کی روش به مصاف تیم ملی فوتبال کوزووو بروند.صفحه مجازی فدراسیون فوتبال کوزوو  اعلام کرد، تیم ملی کشورشان قرار است در دیداری تدارکاتی روز یکشنبه در استانبول به مصاف تیم ایران بروند اما هنوز سایت رسمی فدراسیون فوتبال این‌ کشور، خبری در این باره را منتشر نکرده است.

تیم های ملی فوتبال ایران و کوزوو به مصاف هم می روند

در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) کوزوو در رده ۱۵۲ قرار دارد و در بازی های دوستانه گذشته مقابل لتونی، آلبانی و بورکینافاسور به پیروزی رسیده است.

این تیم در مقدماتی جام جهانی نتایج ضعیفی را کسب کرد و باید دید آیا می توانند در بازی روز یکشنبه انتظارات کی روش و کادرفنی تیم ملی را برآورده کنند یا خیر؟

سرمربی این تیم برنار شالاند ۶۶ ساله است و سابقه مربیگری در تیم های سوئیسی و ارمنستان را دارد.

از بازیکنان مطرح این تیم می توان به راشیسکا ( وردربرمن ) زنلی ( هیرنوین ) نونهی ( شفیلد ونزی ) اشاره کرد.

این تیم پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل آلبانی، قرار بود یکشنبه به مصاف ساحل عاج برود اما به دلیل مشکل ساحل عاج، این دیدار لغو و ایران جایگزین شد.

پس از این دیدار، یوزها ۱۵ خرداد راهی روسیه می شوند تا پس از مسابقه با لیتوانی آماده رقابت های جام جهانی شوند.

انتهای پیام/

شاگردان کی روش به مصاف کوزوو می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار