معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی؛

پرداخت وام 6 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان در آذربایجان شرقی

امسال 6 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

پرداخت وام 6 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یونس فاتح معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی،با بیان این مطلب گفت : این تسهیلات برای پرداخت وام 6 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان آذربایجان شرقی398 مددجوی تحت حمایت این نهاد فرصت شغلی ایجاد کرده است.


وی افزود: یک میلیارد و 283 میلیون تومان از تسهیلات پرداختی از طریق صندوق امداد ولایت بود و 111 نفر از مددجویان با دریافت این وام صاحب شغل شده‌اند.


وی با اشاره به اینکه امسال 37 هزار طرح اشتغال زایی تحت نظارت کمیته امداد استان در حال اجرا است، گفت: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌ کنند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در زمینه دامپروری بود به طوری که 163 نفر پس از دریافت تسهیلات اشتغال به تولید لبنیات و سایر فراورده‌های دامی مشغول شده اند.


فاتح ادامه داد: امسال بیش از 26 میلیون تومان از مشارکت های مردمی برای اشتغال مددجویان هزینه شده و 45 فقره وام اشتغال به مبلغ 795 میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت پرداخت‌ شده است.


هم اکنون حدود 70 هزار خانوار کمک‌ معیشت بگیر و چند خدمتی با جمعیتی حدود 127هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی قرار دارند.

 

انتهای پیام/

 

پرداخت وام 6 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.