جهانبخش: بازی‌های تدارکاتی در آمادگی ملی پوشان تاثیرگذار بود

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:رو به رو شدن با تیم‌های بزرگ می‌توانست برای آمادگی ما تاثیرگذار باشد و محک خوبی برای بازیکنان باشد.

جهانبخش: بازی‌های تدارکاتی در آمادگی ملی پوشان تاثیرگذار بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو روسیه درباره لغو بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم، اما رو به رو شدن با تیم‌های بزرگ می‌توانست برای آمادگی ما تاثیرگذار باشد و محک خوبی برای بازیکنان باشد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و بازی ایران مقابل یونان لغو شد، اما اردوی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم.

او ادامه داد: در ترکیه توانستیم شرایط تیم را بسنجیم و امیدواریم جام جهانی را خوب شروع کنیم. ۱۰ روز به مسابقات زمان باقی مانده است و زودتر از تمام تیم‌ها به روسیه آمدیم تا با آب و هوا و جو این کشور آشنا شویم. بدون شک برگزاری بازی‌های تدارکاتی می‌توانست مثمرثمر باشد، اما لغو شدن این دیدار‌ها سبب نمی‌شود دست از تلاش برداریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره اهمیت بازی با مراکش گفت: بدون شک در تورنمنتی مانند جام جهانی بازی اول اهمیت زیادی دارد و این بار قرعه به شکلی است که باید بازی اولمان را برابر مراکش برگزار کنیم. قطعا هر ۲ تیم می‌دانند بازی اول می‌تواند در ادامه روندشان بسیار مهم باشد و هر تیمی در این بازی به پیروزی برسد قطعا در ادامه مسابقات شرایط مطلوبی دارد؛ بنابراین با تمام قوا به مصاف مراکش می‌رویم و امیدوارم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات جهانبخش پیش از تمرینات تیم ملی در روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار