«همه می‌آییم»/ هاشمی رفسنجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شرکت در راهپیمایی روز قدس، تودهنی محکم به نتانیاهو و ترامپ

رئیس شورای شهر تهران شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را تودهنی محکم به نتانیاهو و ترامپ دانست.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس به عنوان یک فعالیت سیاسی، اجتماعی و بین المللی سال‌ها است که انجام می‌شود و بعد سیاست بین الملل جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه دلایل متعددی برای حضور مردم در این راهپیمایی وجود دارد، گفت: امسال نیز دلایل جدیدی برای حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ اضافه شده است.

وی افزود: تاکنون ملت ایران برای حمایت از مردم فلسطین هر کجا که لازم بوده و درخواست شده است، حضور پرشوری داشتند، اما امسال با بقیه سال‌ها متفاوت است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همواره صهیونیست‌ها در تلاش‌اند که برای جمهوری اسلامی ایران مشکلاتی را ایجاد کنند و در این راستا پیگیر هستند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اقدام ترامپ در زیرپا گذاشتن توافقات بین المللی تصریح کرد: این اقدام نظام حکومتی آمریکا نشان دهنده تصمیمات جانب گرایانه و پایبند نبودن آمریکا به توافقات است که به دنبال آن، اعتماد جامعه بین المللی به آمریکایی‌ها سلب شد.

وی افزود: با توجه به رفتار خردمندانه ایران، آمریکایی‌ها نتوانستند ایران را به گوشه برانند.

هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: امسال مردم ایران، هم برای حمایت از مردم فلسطین و هم برای کوبیدن مشت خود در دهان نتانیاهو و ترامپ باید وارد صحنه شوند و نشان دهند که همچنان اتحاد مردم ایران در هر دو زمینه به صورت کامل پابرجاست.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قبل از راهپیمایی روز قدس، شرکت در نماز جمعه لازم است، گفت: لازم است که مردم بعد از فریضه نماز جمعه به راهپیمایی روز قدس بپیوندند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار