شناسایی بیش از ۵۰ واحد متخلف در بهشهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر از شناسایی بیش از ۵۰ واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل هادی نژاد کیاسری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری به اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۰۶ واحد اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۵۱ واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده این واحد‌ها به ارزش ریالی بیش از ۲۲۰ میلیون ریال جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی از بازرسی ۶۴ واحد نانوایی در بهشهر خبر داد و گفت: این بازرسی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگی غله، فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفت که ۱۴ واحد خبازی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متخلف خبازی ۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال است.
اسماعیل نژاد یادآور شد: اجرای طرح سراسری نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان به جهت فراهم نمودن فضای امن و مناسب برای مردم از ۲۵ اردیبهشت آغاز شد و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.
وی ادامه داد: در همین راستا واحد‌های عمده فروشی وخرده فروشی، واحد‌های صنعتی و کارخانجات آرد، قنادی ها، واحد‌های توزیع مواد غذایی و قصابی‌ها بازرسی می‌شوند.
این مسئول گفت: بیشترین تخلف به ترتیب گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید بود و موادغذایی بیشترین کالای مورد متخلف محسوب شد و ۱۲ مورد شکایت مردمی به ستاد خبری و رسیدگی به شکایات اعلام شد که پس از بررسی ۷ واحد متخلف شناسایی شدند.
هادی نژاد با اشاره به سامانه جامع انبار گفت: صاحبان انبار در هر ماه موجودی کالای خود را به ما گزارش می‌دهند و در صورت کمبود، کالای مورد نیاز شهرستان تامین می‌شود که از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/ک


جریمه ۵۰ واحد متخلف در بهشهر

برچسب ها: قاچاق ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار