برگزاری جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت

چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: برای ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران رسانه‌ای، چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت را به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌کند.

وی افزود: شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر، معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت، تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای، ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه از اهداف این جشنواره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی از محور‌های تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت است افزود: خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات و صدا و سیما از بخش‌های جشنواره است.

عبدالله پاکاری خاطر نشان کرد: رسانه‌های اجتماعی از قبیل: سروش، بیسفون پلاس، گپ، آی گپ، بله، ایتا، اینستاگرام، لنزور و آپارات، نرم‌افزار‌های رایانه‌ای شامل اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی وتارنما‌ها و محتوا‌های دیجیتالی وب‌سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه می‌توانند در قالب خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت و عکس و فیلم خبری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir ثبت نام کنند افزود: تکمیل دقیق فرم الزامی است و در صورت عدم امکان بارگذاری فایل‌های با حجم بالا می‌توانند لوح فشرده اثر را به نشانی تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان ملک‌الشعرا بهار (شمالی)، پلاک ۵، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه اول، اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال و یا با شماره ۴۲۹۷۸۱۶۰- ۰۲۱ تماس بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه آثار ارسالی باید بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های مندرج در این فراخوان و به صورت تفکیک شده برای هر یک از بخش‌ها باشد اعلام کرد:در این جشنواره آثاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از تیرماه ۹۶ تا تیرماه ۹۷ تولید و منتشر شده باشند و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت کننده در جشنواره فقط می‌توانند در ۲ بخش شرکت و در هر بخش ۲ اثر از آثار خود را ارسال کنند.

عبدالله پاکاری خاطر نشان کرد: در صورت گروهی بودن فعالیت، اسامی اعضای گروه قید شود و در گزارش‌های صوتی و تصویری باید مشخصات برنامه و زمان پخش و محل انتشار آن ذکر شود.

وی تصریح کرد: زمان دریافت آثار از ۱۲ خرداد تا ۱۲ تیر است و برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نیز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و ارج نهادن به خبرنگاران، مرداد ماه خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار