واکنش روسیه به اتهامات آمریکا علیه یک شرکت روس

وزارت امور خارجه روسیه به اتهامات آمریکا علیه شرکت روسی "سووفراخت" درباره موضوع تحویل سوخت هواپیما به سوریه پاسخ داد.

واکنش روسیه به اتهامات آمریکا علیه یک شرکت روسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه به اتهامات آمریکا علیه شرکت روسی "سووفراخت" درباره موضوع تحویل سوخت هواپیما به سوریه پاسخ داد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد سوخت هواپیمایی که شرکت سووفراخت آن را در سوریه تحویل داده بود و موضوع اتهامات آمریکا واقع شده است، برای نیروی هوایی روسیه در نظر گرفته شده بود.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد آمریکا بار دیگر با متهم کردن سووفراخت به تامین سوخت هواپیما برای سوریه، سیاستی بی منطق از خود نشان داده است.

وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای پنج کارمند روسی شرکت سووفراخت را متهم کرده است با دور زدن مجازات های آمریکا علیه دمشق برای سوریه سوخت هواپیما تامین کرده و بدون تایید وزارت دارایی آمریکا به این کشور منابع مالی فرستاده است.

بر اساس بیانیه وزارت دادگستری آمریکا دادگاه ناحیه کلمبیا در ایالت واشنگتن این اقدام شرکت روسی را به منزله نقض قانون اضطراری اقتصاد بین الملل تلقی می کند. با وجود این، اتهامات باید دوباره در برابر دستگاه قضایی اثبات گردد. به سه تبعه سوری نیز اتهامات مشابهی وارد شده است.

انتهای پیام/

روسیه اتهامات آمریکا درباره شرکت سووفراخت را رد کرد

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار