صوفی در همایش ملی خانه احزاب:

آقای روحانی منافع ملی کجای سیاست‌های شما جای دارد؟

آقای روحانی منافع ملی کجای سیاست های شما جای دارد؟دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات گفت:مجلس قانونی تعیین کند که جلوی رد صلاحیت های بی قانونی را بگیرد تا اداره کشور به دست حق طلبان بیفتد نه انان که در طی ۴ سال منافع شخصی را دنبال میکنند و منافع ملی انها برای آنها ارزش ندارد ،آقای روحانی در سیاست های شما منافع ملی کجاست؟

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی   باشگاه خبرنگاران، علی صوفی دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات در همایش ملی خانه احزاب اظهار کرد:ما در کشوری هستیم که نظام سیاسی آن از حرکت عظیم انقلاب اسلامی به وجود آمده و ما برای حفظ آرمانهای این انقلاب خون بهای زیادی داده ایم.

وی افزود:در قانون مطرح شده که احزاب برای کسب قدرت به وجود امده اند اما این امر تنها انگیزه ما نیست و به دنبال حق طلبی هستیم تا از وضع نامطلبوب کنونی به وضعیت خوبی برسیم.

صوفی تصریح کرد:مجلس باید قانونی تعیین کند که جلوی رد صلاحیت های بی قانونی را بگیرد تا اداره کشور به دست حق طلبان بیفتد نه انان که در طی ۴ سال منافع شخصی را دنبال میکنند و منافع ملی انها برای آنها ارزش ندارد ،آقای روحانی در سیاست های شما منافع ملی کجاست؟

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات بیان کرد:امروز باید یا در مدیریت کشور وحدت ایجاد کرد و یا به نفع یکدیگر کنار برود و اگر مصلحت کشور است یک نظامی امور را در دست بگیرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
م
۱۹:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
برجام رو بیخیال شین
آخرین اخبار