رودهن/ فرماندار فیروزكوه؛

ضعف و استیصال نظام سلطه یك بار دیگر بر همگان آشكار شد

فرماندار فیروزكوه گفت: ترور این استاد دانشگاه یك بار دیگر ضعف و استیصال نظام سلطه را بر جهانیان اثبات كرد.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به ترور استاد 'مصطفی احمدی روشن' كه در اثر انفجار یك بمب مغناطیسی  در میدان كتابی تهران به وقوع پیوست اظهار داشت: این اقدام ناجوانمردانه یكی دیگر از جنایات مدعیان دروغین ضد تروریسم است.
وی تصریح كرد: این اقدام تروریستی بار دیگر ضعف، استیصال و زبونی بدخواهان نظام را نشان داد و اثبات نمود كه آنان هیچگاه پایبند به ادعاهای خود نیستند.
فرماندار فیروزكوه افزود: اگر چه از دست دادن این دانشمندان ضایعه بزرگی برای جامعه علمی كشور و كل اجتماع است اما با شهادت  این عزیزان، جوانان ایران اسلامی مصمم تر و راسخ تر در مسیر بالندگی وطن، راه این غیور مردان را ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: در سال های پس از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی دشمنان و معاندان، بسیاری از بزرگان نظام را به شهادت رساندند،  اما این انقلاب متوقف نشد و با قوت به سوی آرمان های عالیه خود حركت نمود.
افشار نادری خاطرنشان كرد: مسلما این اقدامات ناجوانمردانه دشمنان در ترور شخصیت های برجسته و نخبگان علمی كشور،  حركت ایران در فتح عرصه های جدید علمی را متوقف نخواهد ساخت و ده ها بلكه صد ها احمدی روشن ها برای مقابله علمی با دشمن قد علم خواهند كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.