بازداشت یکی از حامیان ترامپ به دلیل تلاش برای تیراندازی به سمت معترضان به سیاست‌های او

یکی از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل تلاش برای تیراندازی به سمت جمعیت معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ، بازداشت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، یک مرد 34 ساله اهل آلابامای آمریکا به دلیل تلاش برای تیراندازی به سمت معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ، بازداشت شد.

«شین ریان سیلی»، معلم سابق یک دبیرستان روز شنبه جمعیتی از تظاهرکنندگان را که در شهر «هانتسویل» در آلابامای آمریکا در اعتراض به سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خیابانها آمده بودند، با اسلحه اش تهدید کرد. گزارشها حاکی از آن است که او به عنوان یکی از حامیان ترامپ به سمت جمعیت تظاهرکنندگان آمد. وی نخست با یکی از تظاهرکنندگان درگیر شد و اسلحه اش را در آورد. در همان لحظه به اتهام حمل اسلحه در محل برگزاری تظاهرات بازداشت شد.

یکی از سازماندهندگان این تظاهرات گفت: «او یک اسلحه بیرون آورد. من او را با اسلحه دیدم. ما فقط شروع کردیم به فریاد زدن و به مردم گفتیم که روی زمین دراز بکشند. ما همه روی زمین دراز کشیدیم و فریاد می زدیم».

گزارشها حاکی از آن است که هیچ تیری از اسلحه این حامی ترامپ شلیک نشد و هیچ کس هم در این درگیری ها زخمی نشد.

«شین ریان سیلی»

بازداشت یکی از حامیان ترامپ به دلیل تلاش برای تیراندازی به سمت تظاهرکنندگان ضد ترامپ

روز شنبه هزاران نفر از مردم آمریکا در اعتراض به سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ که کودکان مهاجر را نزدیک مرزها از والدینشان جدا می کند، تظاهرات برگزار کردند. این اعتراضات در واکنش به سیاست ضدمهاجرتی ترامپ موسوم به «تحمل صفر» برگزار شد. سیاست ضدمهاجرتی ترامپ تاکنون هزاران خانواده را در مرز آمریکا با مکزیک متلاشی کرده است.

دونالد ترامپ چند روز پیش دستور اجرایی برای پایان دادن به عملیات جدا کردن کودکان مهاجر را از خانواده هایشان صادر کرد و گفت که از این پس همه اعضای خانواده مهاجران با یکدیگر بازداشت خواهند شد. این درحالی است که حتی با وجود این دستور ترامپ، بسیاری از مردم همچنان در تلاشند بدانند که دولت آمریکا چگونه می خواهد کودکانی که پیشتر بازداشت شده اند را به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.

«جف سشنز»، دادستان کل آمریکا پیشتر از سیاست ضدمهاجرتی ترامپ که خانواده های مهاجر را از فرزندانشان در مرزها جدا می کند، حمایت کرد و گفت: «اگر مردم نمی خواهند از کودکانشان جدا شوند، نباید آنها را با خودشان بیاورند. اگر غیرقانونی بیایید، تحت پیگرد قرار می گیرد. اگر فرزندانتان را هم با خود بیاورید، باز هم تحت پیگرد قرار خواهید گرفت.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار