کاهش 22 درصدی تصادفات جرحی در مهاباد

رییس اداره راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: طی سه ماه نخست امسال 22 درصد تصادف های جرحی داخل شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رییس اداره راهنمایی و رانندگی مهاباد با اشاره به کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در این شهرستان طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال یک نفر در تصادفات درون شهری مهاباد کشته شده است.

 سرهنگ احمد کاظمی افزود: در این مدت 22 درصد تصادف های جرحی داخل شهر نیز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل تصادفات نبود توجه کافی به جلو، رعایت نکردن حق تقدم و نبود آگاهی نسبت به علائم راهنمایی و رانندگی است، گفت: هفت نقطه حادثه خیز داخل شهر مهاباد شناسایی و ساماندهی شده است و به زودی در محل های حساس ترافیکی برای کاهش تخلفات و روان شدن ترافیک دوربین نصب خواهد شد.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی مهاباد نیز در این جلسه با اشاره به شروع طرح ترافیکی تابستان، گفت: این طرح در سطح معابر و خیابان های سطح شهرستان برای روان سازی ترافیک، ایجاد آرامش و امنیت مسافران و برخورد با متخلفان از 23 خردادماه آغاز می شود و تا 31 شهریور ادامه می یابد.

سرهنگ احمد کاظمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و گردشگرپذیر بودن مهاباد بیان کرد: در این مدت خروجی و ورودی شهر مهاباد نیز بصورت ویژه تحت پوشش عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

کاهش تصادفات فوتی در مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.