سرپرست میراث فرهنگی اردبیل؛

توریسم «پرنده نگری» از قابلیت های سرمایه گذاری اردبیل است

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توریسم پرنده نگری در مجاورت تالاب های اردبیل از قابلیت های سرمایه گذاری این استان است.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: به دلیل تعدد تالاب های استان اردبیل می توان تورهای پرنده نگری، ماهی گیری و جنگل نوردی دایر کرد.

وی افزود: در اغلب تالاب های استان اردبیل از جمله میل مغان، شورابیل می توان تورهای پرنده نگری را برنامه ریزی کرده و زمینه بازدید گردشگران را از جاذبه های طبیعی فراهم ساخت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اذعان به اینکه اقلیم اردبیل موجب شده سالانه شاهد مهاجرت فصلی برخی پرندگان کمیاب به استان باشیم، اضافه کرد: چنین امکانی باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری باشد.

فلاحی متذکر شد: در مجاورت تالاب ها می توان تاسیسات گردشگری از جمله اقامتگاه ها و کلبه های جنگلی دایر کرد که در خصوص احداث و بهره برداری اداره کل میراث فرهنگی استان از طرح های جدید استقبال و حمایت می کند.

به گفته وی همچنین تورهای طبیعت گردی می توانند برنامه های پرنده نگری را در طبیعت گردی خود همراه کرده و زمینه معرفی جاذبه های طبیعی استان را تقویت کنند.

انتهای پیام/ح

تورهای طبیعت گردی در اردبیل

برچسب ها: توریسم ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.