ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیسیون آموزش تصمیمی برای لحاظ کردن افزایش سوابق تحصیلی کنکور ندارد

عضو کمیسیون آموزش گفت: فعلا تصمیمی برای اعمال 30 درصد سنوات تحصیلی در کنکور از سوی کمیسیون آموزش گرفته نشده است.

کمیسیون آموزش تصمیمی برای لحاظ کردن افزایش سوابق تحصیلی کنکور نداردسید محمد جواد ساداتی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعمال 30 درصد سنوات تحصیلی در کنکور، گفت: یکی از موضوعاتی که برای دانش‌آموزان دوره متوسطه حساسیت ایجاد کرده مبحث کنکور است، بر این اساس جلسه‌ای در چند روز گذشته با رئیس سازمان سنجش در کمیسیون آموزش برگزار و گزارشاتی از سوی رئیس این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه شد.

وی افزود: نظراتی مختلفی درباره اعمال 30 درصد سوابق تحصیلی آزمون سراسری وجود دارد، همچنین دانش‌آموزان هم نظراتی در این باره دارند، با توجه به اینکه در سال 92 قانون سوابق تحصیلی تصویب شده بود و بر اساس آن باید سالی 20 درصد این موضوع افزایش پیدا می‌کرد اما به دلیل اینکه آموزش و پرورش نتوانست آزمون استاندارد را برگزار کند، نتیجه‌ای حاصل نشد.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: فعلا تصمیم نهایی برای لحاظ کردن افزایش سوابق تحصیلی در کنکور سراسری از سوی کمیسیون آموزش گرفته نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه موضوع  اعمال 30 درصد سنوات تحصیلی در کنکور برای دانش‌آموزان استرس و التهاب ایجاد کرده است خاطر نشان کرد: پیشنهادات مختلفی در دست بررسی است و تلاش می‌کنیم تصمیات اتخاذ شده باعث نگرانی دانش آموزان نشود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مومنی
۱۵:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
تاثیر سوابق باید مثبت در نظر گرفته شود این حرف 85درصد داوطلبا در نطرسنجی کنکور بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
به نظر من این روش کنکور گرفتن بدرد نمیخوره و باید تو هر درس یه سئوال تشریحیم بذارن تا معلوم بشه طرف تقلب کرده یا واقعا بلده
Iran (Islamic Republic of)
علائی
۱۵:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
رای انسانی باعث تقلبات گسترده حتی در امتحان نهایی امسال شده که تشریحی هم بوده!شما مثل اینکه تو کنکور تقلب کردین ...
آخرین اخبار