دادستان تهران مطرح کرد؛

اعترافات متهمان ارزی و خودرو به داشتن همکارانی از داخل دستگاه‌های اجرایی

جعفری دولت آبادی گفت: اظهارات متهمان ارزی و خودرو نشان می‌دهد که اتفاقات بدون همکاری عوامل داخل دستگاه امکان پذیر نبوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جعفری جعفری دولت آبادی دادستان تهران در نشست خبری با حضور سخنگوی قوه قضاییه که امروز(شنبه) برگزار شد، در رابطه با اینکه آیا دستگیر شدگان پرونده‌های اقتصادی اخیر اعتراف جدیدی داشتند و یا به معرفی همدستان خود اعتراف کرده‌اند؟، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کردند، تحقیقات این پرونده وسیع و گسترده است. پیشرفت تحقیقات مناسب و ایده آل نیست. اجازه بدهید پرونده کمی جلوتر برود. ما حتما در مورد کار‌ها و اظهاراتی که شده اطلاع رسانی خواهیم کرد، اما تا اینجا اظهارات متهمان نشان می‌دهد که اتفاقات بدون همکاری عوامل داخل دستگاه امکان پذیر نبوده است.


بیشتر بخوانید:رسیدگی ویژه به پرونده‌های ارز و سکه و واردات خودرو و موبایل/ مسئولان وزارت صنعت و معدن بازجویی و ممنوع الخروج شدند


وی با بیان اینکه معمولا جلسات در روز‌های شنبه در دادستانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در جلسه امروز به دعوت دادستان از مشورت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه استفاده کردیم و جلسه امروز جلسه خوبی بود. انشاءالله این جلسات ادامه خواهد داشت.

جعفری دولت آبادی در پایان گفت: اولویت‌ها و دسته بندی‌ها مبنی بر اینکه پرونده چه کسانی زودتر به دستگاه قضا برای رسیدگی ارسال شود، در حال انجام است تا مردم مطمئن باشند که دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها عازم و جازم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
ارز و سکه باید ارزون شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
همه شان باید به اتفاق خانواده هاشون ضبط اموال و خودشون اعدام بشن
آخرین اخبار