انتخاب ستاد نمازجمعه بردسکن به عنوان ستاد الگویی در کشور

امام جمعه بردسکن گفت:شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از ستاد نمازجمعه شهرستان بردسکن خواست تمامی برنامه‌های ابتکاری قابل اجرای خود را درقالب بولتنی مصور تهیه و به این شورا ارسال کند تا به عنوان طرح‌های الگویی به ستاد‌های دیگر نمازجمعه در سراسر کشور ارسال شود.

انتخاب ستاد نمازجمعه بردسکن به عنوان ستاد الگویی در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در اردوی فرهنگی تفریحی اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان گفت: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از ستاد نمازجمعه شهرستان بردسکن خواست تمامی برنامه‌های ابتکاری قابل اجرای خود را درقالب بولتنی مصور تهیه و به این شورا ارسال تا به عنوان طرح‌های الگویی به ستاد‌های دیگر نمازجمعه در سراسر کشور ارسال شود.

وی افزود: به حول قوه الهی هیچ گونه تنشی در ستاد نمازجمعه شهرستان وجود ندارد و در سایه همدلی و تعامل فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد پیش می‌رود.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه ائمه جمعه همانطور که از تربیون نمازجمعه انتقاد می‌کنند، انتقاد پذیر هم هستند ادامه داد: سیاست و رویکرد ائمه جمعه نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه است و آماده شنیدن هر گونه نظرات در هر با شکوه برگزارشدن نمازجمعه می‌باشد؛ چرا که انتقاد‌های سازنده موجب ترقی و رشد یک مجموعه می‌شود.

حجت الاسلام امینی با اشاره به نقش مهم اعضای ستاد نماز جمعه در برپایی این فریضه الهی گفت : هفته نمازجمعه فرصت مغتنمی برای تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه است؛ این اعضا در همه شرایط برای فراهم کردن بستر‌های لازم در برپایی نماز جمعه، نقش قابل تقدیری داشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از نماز جمعه به عنوان قرارگاه و قلب فرهنگی هر شهر یاد کرده‌اند که جایگاه مهم نماز جمعه را نشان می‌دهد.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، نماز جمعه نقش مهمی در تقویت بنیه اعتقادی، سیاسی و اجتماعی مردم داشته است، ادامه داد: امروز شاهد برگزاری نماز جمعه در بیش از 900 نقطه کشور هستیم.

حجت الاسلام محرم مصوری مسئول ستاد نمازجمعه بردسکن با تقدیر از زحمات اعضای ستاد نمازجمعه گفت: ستاد‌های نماز جمعه سهم بزرگی در دینداری و دین باوری مردم دارند.

وی با تبریک انتخاب ستاد نماز جمعه بردسکن به عنوان ستاد الگویی در کشور افزود: رسیدن به این جایگاه در نتیجه تعامل سازنده و همدلی، تلاش و همت اعضای ستاد دفتر امام جمعه و حمایت‌های مردمی است.

حجت الاسلام مصوری با بیان اینکه نمازجمعه بزرگترین تجمع هفتگی مسلمانان است، ادامه داد: ستاد نمازجمعه بردسکن بیش از 100 عضو دارد که بدون هیچ گونه چشم داشتی به عنوان خادمان نمازجمعه فعالیت می‌کنند.

مسئول ستاد نمازجمعه بردسکن با بیان اینکه ستاد‌های نمازجمعه هیچ گونه بودجه دولتی ندارند گفت: تمامی هزینه‌های فرهنگی و تبلیغی ستاد‌های نمازجمعه از محل مشارکت‌های مردمی تامین و براساس فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هزینه می‌شود.
 
انتهای پیام // ف.ش

 

ستاد نمازجمعه بردسکن به عنوان ستاد الگویی در کشور انتخاب شد

برچسب ها: نماز جمعه ، بردسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.