رئیس فدراسیون فوتبال:

استاندار به کمک تیم فوتبال «خیبر» بیاید

رئیس فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه استاندار باید به کمک تیم فوتبال «خیبر خرم‌آباد» بیاید، گفت: رئیس هیئت ما به‌تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

استاندار به کمک تیم فوتبال «خیبر» بیایدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهدی تاج صبح پنج‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت فوتبال لرستان بابیان اینکه تأکید من به رئیس هیئت منتخب فوتبال لرستان بحث تیم خیبر خرم‌آباد است، گفت: واقعیت این بوده که تیم خیبر، قدمت بسیار خوب و همچنین سابقه بسیار خوبی دارد و خوب نیز درخشیده است و سال‌ها تیم خوب و قوی بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال بابیان اینکه خیبر تیمی نیست که رئیس هیئت ما بتواند خودش به‌تنهایی آن را بالا بیاورد، گفت: در این زمینه کمک استانداری به‌طور حتم نیاز است، استاندار، معاونین استاندار و ورزش و جوانان باید کمک کنند، فدراسیون فوتبال نیز کمک می‌کند.

تاج با تأکید بر اینکه برای استانی مانند لرستان که سهم آن در تیم‌های ملی خیلی زیاد است، باید یک تیم قدرتمند و فوتبالی در لیگ داشته باشد، گفت: امیدواریم خیبر خرم‌آباد که یک نام درخشان در فوتبال کشور است بتواند دوباره حیات جدی پیدا کند و درنهایت در لیگ برتر قرار گیرد.

وی همچنین به بحث فوتبال ساحلی اشاره کرد و گفت: فوتبال ساحلی کم‌خرج و پرسود است، وزیر ورزش و جوانان نیز بخشنامه‌ای به استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرده‌اند که همه باید یک زمین فوتبال ساحلی داشته باشند که این امر در لرستان شروع‌شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال، بیان داشت: ایران در فوتبال ساحلی در رتبه سوم دنیا قرار دارد، این را نباید از دست بدهیم، در فوتبال ساحلی می‌توانیم تیم‌های مدعی را نیز پشت سر بگذاریم.

تاج با تأکید بر اینکه باید در خرم‌آباد به تیم فوتبال ساحلی توجه جدی شود چراکه بازیکنان خرم‌آباد قدرتی هستند، ادامه داد: همچنین در زمینهٔ بخشودگی حق ورودی برای باشگاه‌های استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /ب

 

کمک به تیم فوتبال «خیبر خرم‌آباد»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.