تاج،پیوستن «کی روش» به تیم الجزایر را تکذیب کرد

رئیس فدراسیون فوتبال کشور از تکذیب پیوستن «کی روش» به تیم الجزایر خبر داد.

تاج،پیوستن «کی روش» به تیم الجزایر را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهدی تاج صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به ماندن یا نماندن «کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: «کی روش» برای فوتبال کشور زحمت‌کشیده است و من بارها اعلام کرده‌ام وی به فوتبال کشور کمک کرده و ازاین‌جهت ارزیابی ما روی او مثبت است.

وی ادامه داد: با صحبتی که با «کی روش» داشته‌ایم، امیدوارکننده است و دغدغه‌های وی در حال حاضر مالی نیست، چون هم ما مالی را بسته‌ایم و هم‌ زمان را بسته‌ایم، ایشان هم‌روی این امر حرفی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال، ادامه داد: یک سری مشکلات به لحاظ انتقال وجه، وجوهی که باید برای بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شود وجود دارد، من هم برنامه‌ها را اعلام کرده‌ام و هم گفته‌ام که ۵.۵ میلیون دلار تا شش میلیون دلار پول می‌خواهد و این برای کشور عدد زیادی نیست و باید تأمین شود.

تاج، همچنین پیوستن «کی روش» به تیم الجزایر را تکذیب کرد.

وی با تأکید بر اینکه به هر جهت آقای «کی روش» اختیار خودش را دارد، گفت: دیشب هم دوستان ما صحبت‌های من را با آقای «کی روش» داشتند و صحبت‌های ایشان را به من منتقل کردند و مسیر خودش را دارد می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اگر «کی روش» در تیم ملی ایران نباشند گزینه‌ها داخلی است؟ گفت: اصلاً به این موضوع فکر نکرده‌ام که آقای «کی روش» نباشد.

تیم‌های بدهکار لیگ/ تهدید کنفدراسیون آسیا برای استقلال و پرسپولیس

مهدی تاج  در ادامه با سخنانی که اشاره به تیم‌های بدهکار لیگ برتر فوتبال داشت، اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روی بحث بدهی و بدهکاران و تراز مالی حساس است و فدارسیون فوتبال نیز تا کنون کمال همکاری را با همه داشته است، منتها این روند، روند خوبی نیست که باشگاه‌ها پول خود را ندهند.

وی بیان داشت: بلاخره باشگاه‌ها نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این را می‌داند که ما از برخی از درآمد‌های جاری و ساری و حقوق حقه فوتبال که در تمام دنیا جاری است در کشور محروم هستیم، ما حق پخش را نمی‌توانیم بگیریم و این بیش از ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌ها است و به همین دلیل باشگاه‌ها در بدهی‌های خود متوقف شده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس به لحاظ کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید می‌شوند و تعارف هم ندارد و بلاخره پارسال نیز این‌ها با یک فشار آمدند، گفت: امسال باشگاه‌ها با همه این شرایط نامطلوب مالی، بخش زیادی از تعهد خود را عمل کرده اند.

تاج با تاکید بر اینکه در لیگ ما به جز پرسپولیس، استقلال و پدیده، تقریبا باشگاه بدهکار آنچنانی نداریم، گفت: برخی باشگاه‌ها هیچ بدهی در هیچ زمینه‌ای ندارند، تراکتور نیز در حال پرداخت بدهی‌های خود است.

وی ادامه داد: اما به وضع استقلال و پرسپولیس باید یک کمک جدی شود چرا که برخی از این بدهی‌ها مربوط به سال‌های قبل است و به خصوص برای استقلال باید کار بیشتری انجام داد.

رئیس فدارسیون فوتبال تاکید کرد: ما خودمان امیدوار هستیم، وزیر ورزش و جوانان دو روز پیش دستورات خیلی جدی برای رفع این بدهی‌ها دادند، من خودم به این امیدوار هستم که این اتفاق بی افتد.

انتخاب رئیس هیات فوتبال لرستان

در ادامه این نشست ولی الله خسروی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان لرستان برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

این انتخابات با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در خانه معلم خرم آباد برگزار شد.

حیدر بهاروند و ولی الله خسروی به عنوان نامزد‌های این مجمع معرفی شده بودند که بهاروند انصراف خود را اعلام کرد.

خسروی با کسب ۲۳ رای از ۲۶ رای اعضای این مجمع در جلسه به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال لرستان انتخاب و به مدت چهار سال ریاست این هیات را بر عهده گرفت.

وی پیش از این نایب رییس هیات فوتبال لرستان و مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی خیبر خرم آباد بوده است.

انتهای پیام /ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.