حمایت از صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، مسیر رونق تولید

تشکیل ستاد حمایت از تولید و خروج بنگاه‌ها از رکود، تلاش در تامین نقدینگی و مواد اولیه و راه اندازی کلینیک‌های مشاوره‌ای صنعت با هدف ارتقای بهره وری و بهینه سازی از جمله اقدامات حمایتی است.

حمایت از صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، مسیر رونق تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: واحد‌های تولیدی راکد از محل پرداخت تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش حمایت می‌شوند تا فعالیت‌های خود را از سر گرفته و به ظرفیت اشتغال و تولید کشور افزوده شود.

وی افزود:این مجموعه باتمام تلاش خود واحد‌های تولیدی مشکل دار را از بحران خارج و واحد‌های فعال نیز مراحل توسعه‌ای خود را گسترش دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: باید با رفع موانع بخش تولیدو با برنامه ریزی مناسب برای به بهره برداری رسیدن واحد صنعتی در حال ساخت تلاش کرد تا شاهد هرچه بیشتر توسعه صنعتی و اشتغال مولد نیز باشیم.

مهدی زاده خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین حلقه‌های مفقوده بخش صنعت را مشکل در بازاریابی و فروش محصولات عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید زنجیره کاملی از تولید تا توزیع و مصرف شکل گیرد تا تولید کننده بتواند با کمترین مشکل، محصول خود را به بازار‌های داخلی و جهانی عرضه کند.

انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: صنعت ، شهرک های صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار