شهرک صنعتی مرزی تایباد مستعد تولید و صادرات

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی شهرک صنعتی مرزی تایباد را مستعد تولید و صادرات به کشورهای همسایه برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم گفت: وظیفه ذاتی شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی توسعه و تکمیل متوازن زیرساختهای عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک بوده تا زمینه لازم برای سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

وی افزود: با برنامه ريزي لازم به منظور ارتقاء سطح برخورداري از خدمات زيربنايي در شهركها و نواحي صنعتي، فراهم کردن فضاي مناسب فعاليت و تلاش مضاعف به منظور استفاده بهينه از منابع موجود و كاهش هزينه هاي زيرساختي به همراه ارتقاء كيفيت و سرعت عمل زمینه حضور سرمایه گذران نیز فراهم میگردد.

مهدی زاده مقدم هدف از ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی را رونق رشد صنعتی در اقصی نقاط استان برای تأمین اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، حمایت از رشد صنعتی در صنایع کوچک و متوسط، اجرای سیاستهای مربوط به توزیع جمعیت در سطح ملی و منطقه ای، توزیع مناسب صنایع در ارتباط با برنامه ریزی های شهری و منطقه ای، ایجاد و تنوع در صنایع یک متکی بر قابلیت های منطقه ای بمنظور دستیابی به ثبات بیشتر و اشتغال پایدار و بازرگانی دانست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: وجود واحدهای صنعتی صادرات گرا با توجه به ارزش سرمایه گذاری و نوع کیفیت کالاها موجب رونق بازار و همچنین باعث ایجاد فضای رقابتی می شود.

مهدی زاده افزود: بالابودن کیفیت تولیدات و صادرات محصولات به کشورهای دیگر موجبات فعال شدن واحدهای صنعتی دیگر که در زمینه های مرتبط در حال فعالیت می باشد را نیز فراهم آورده و رشد اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

وی گفت: با همت مسئولان مرتبط استانی و شهرستانی حضور سرمایه گذاران صنعتی نیز فراهم گردیده و شرکت شهرکهای صنعتی نیز آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات ویژه به کارآفرینان و صاحبان صنایع در راستای استقرار در این شهرک صنعتی مرزی اعلام میدارد.

انتهای پیام//ف.ح

اهمیت شهرکهای صنعتی در تولید و صادرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.